اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 14 جلسه 90 دقیقه‌ای صورت می‌گیرد

حضور 2500 بانوی کهگیلویه و بویراحمدی در طرح رحمت

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری 14 جلسه‌ طرح رحمت در این استان با حضور 2 هزار و 500 نفر از بانوان خبر داد.

حضور 2500 بانوی کهگیلویه و بویراحمدی در طرح رحمت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فریده کیامرثی ظهر امروز در کارگروه بانوان و خانواده کهگیلویه و بویراحمد نقش کمیته‌ها در اجرای برنامه‌های دهه فجر را نقشی کلیدی و محوری عنوان کرد و گفت: تمام کمیته‌ها باید برنامه‌ها و نظرات خود را در قالب طرح و مسائل فرهنگی به این نهاد ارجاع دهند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد به اجرای طرح رحمت اشاره کرد و گفت: این طرح مختص زنان خانه‌دار بوده که اقدامات اولیه آن برای اجرای موفق طرح فراهم شده و امیدواریم در افقی روشن شاهد اجرای هرچه بهتر این طرح ملی باشیم.

اجرای طرح رحمت در کهگیلویه و بویراحمد

کیامرثی تعداد افراد دارای تعهد اجرایی در این طرح را 2 هزار و 500 نفر عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح در سال جاری با حضور طلاب حوزه خواهران در 14 جلسه 90 دقیقه‌ای با حضور جامعه هدف و اعتباری افزون بر 10 میلیون تومان به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

وی به اهداف اجرای طرح رحمت اشاره کرد و گفت: از مهمترین اهداف در اجرای این طرح تحکیم و تعالی بنیان خانواده، تقویت باورهای دینی و اخلاقی بوده که امیدواریم اثرپذیری خوب و مناسبی برای جامعه داشته باشد.

این مسئول نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی را مهم عنوان کرد و گفت: به منظور هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی 22 بهمن‌ماه حضور پررنگ زنان  همچون گذشته در عرصه مؤثر واقع می‌شود.

کیامرثی از تمامی زنان شاغل نهادها و ادارات خواستار حضور پررنگ در راهپیمایی 22 بهمن شد و گفت: حضور زنان در تمامی زمینه‌ها مؤثر بوده و می‌تواند نقش بسزایی در ترویج اهداف انقلاب ایفا کنند.

انتهای پیام/82011/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول