اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هادی سیاسی سپاه چهارمحال و بختیاری:

طرح انتخابات آزاد به دنبال کاهش مشارکت حداکثری مردم است

خبرگزاری فارس: هادی سیاسی سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: طرح مسئله انتخابات آزاد در راستای کاهش مشارکت حداکثری مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

طرح انتخابات آزاد به دنبال کاهش مشارکت حداکثری مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، منوچهر خلیلیان بعدازظهر امروز در گردهمایی سیاسی بصیرتی فرهنگیان بسیجی شهرستان کیار، اظهار داشت: با توجه به آغاز تهاجم دشمن به ایران اسلامی با عنوان جنگ اقتصادی، شرایط کنونی کشور حساس است.

وی افزود: همه کوشش و تلاش دشمن این است که روحیه یأس و ناامیدی را در میان مردم به وجود آورد.

خلیلیان بزرگ‌نمایی تحریم‌ها، گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی و حتی طرح مسئله انتخابات آزاد را در راستای کاهش مشارکت حداکثری مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برشمرد و گفت: اتاق‌های فکر دشمن از چند ماه قبل برای التهاب‌آفرینی و تولید برنامه‌های ماهواره‌ای منحرف آغاز شده و بر همین اساس همه باید در راستای مقابله با این ترفندهای خزنده دشمن، آماده مقابله باشند.

هادی سیاسی سپاه چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه پشت سر ولایت بودن نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند، تصریح کرد: بر همین اساس است که آنان با ولایت مشکل دارند.

وی گفت: دشمن سعی و تلاش دارد تا فتنه‌های دیگری مشابه سال 88 بیافریند اما حضور در صحنه مردم به‌ویژه بسیجیان سلحشور فرصت هر فتنه‌ای را خواهد گرفت.

خلیلیان در بخش دیگری از سخنان خود درباره حجاب و نقش ارزنده آن در حفظ جامعه، افزود: پرداختن به حجاب و ضرورت الگوگیری از فرهنگ ناب نبوی، از مهم‌ترین ضرورت‌های فکری و فرهنگی در عصر حاضر است، چراکه حجاب از مهم‌ترین نمادهای دینداری و پایبندی به ارزش‌های الهی در جامعه دینی ما به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: دشمن با بهره‌گیری از بدحجابی می‌خواهد اسلام، قرآن، شخصیت و عظمت مسلمانان را درهم بکوبد و آنها را غارت کند، از این رو با تغییر تاکتیک و روش از جبهه نظامی به جبهه فرهنگی روی آورده و برای استحاله و نفوذ همه‌جانبه به زیرساخت‌ها و مبانی فکری جوامع اسلامی حمله ‌کند و همه باید مواظب باشیم و بیانات ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب در مورد تهاجم فرهنگی دشمن را به کار بندیم.

انتهای پیام/68001/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول