اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران:

زندگینامه شهدای چالدران کتابت شود

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: زندگی‌نامه شهدای چالدران کتابت شده و در اختیار جوانان قرار گیرد.

زندگینامه شهدای چالدران کتابت شود

احمدرضا قلی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به اینکه هم‌اکنون در آستانه ایام‌الله دهه مبارک فجر قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: در بحبوحه مبارزه علیه رژیم ستمشاهی جوانان زیادی سینه سپر کرده مقابل مزدوران داخلی و خارجی ایستادگی کردند تا اینکه این فعالیت‌‌ها به پیروزی انقلاب منتهی شد.

وی تصریح کرد: کمیته‌های تخصصی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید در راستای تبیین اهداف و شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان گام بردارند و در راستای تحقق این موضوع برنامه‌های مختلف و متنوع فرهنگی به مرحله اجرا درآورند.

فرماندار چالدران بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا این شهرستان تاکید کرد، افزود: در این راستا باید اقدامات اساسی انجام گیرد تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شده همچنین به قلب و ذهن نسل جدید رسوخ پیدا کند.

قلی‌پور به اجرای برنامه‌های فرهنگی، توزیع بسته‌های فرهنگی، برپایی نمایشگاه، چاپ و توزیع کتاب زندگی‌نامه شهدای شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: برای اینکه برنامه‌های تدوین یافته در این زمینه مؤثر واقع شود لازم است ابتکار و خلاقیت به کار گرفته شود.

وی به اهمیت آشنا کردن مردم با افکار و آرمان‌های شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی تاکید کرد و اظهار داشت: دستگاه‌های مختلف به ویژه نهادهای اجرایی باید در راستای تدوین زندگی‌نامه شهدا و وصیت‌نامه آنها گام برداشته به صورت کتب نفیس در جامعه بین اقشار مختلف توزیع کنند تا به این ترتیب نسل جدید راه آنها را ادامه دهند.

انتهای پیام/61002/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول