اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مادر شهید محمود جلالی:

خط شهدا در کوران هجمه‌های دشمن گم نشود

خبرگزاری فارس: مادر شهید محمود جلالی گفت: امروز باید مراقب بود تا خط والای شهدا در کوران هجمه‌های دشمن گم نشود.

خط شهدا در کوران هجمه‌های دشمن گم نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام عباس‏علی ترشیزی رئیس بسیج طلاب و روحانیان شهرستان شاهرود ظهر امروز به همراه مسئولان بسیج طلاب و روحانیان شاهرود با خانواده شهید محمود جلالی در منزل شهید دیدار کرد.

رئیس بسیج طلاب و روحانیان شهرستان شاهرود در این نشست صمیمی در سخنانی با تسلیت وفات پدر شهید کربلایی احمد جلالی گفت: پدر شهید جلالی از پیشکسوتان انقلاب و جبهه بود که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی در راهپیمایی‌ها و توزیع اعلامیه‌ها داشت و در ایام نزدیک به دهه فجر به سوی دیار باقی رخت بست.

وی افزود: این مبارز انقلابی در دوران دفاع مقدس نیز حضور فعال داشت و یک فرزند خود را در این راه فدا کرد و چون کوهی مستحکم و قوی ایستاد و تا آخرین روزهای زندگی در راه اسلام و انقلاب از هیچ تلاشی کوتاهی نکرد.

رئیس بسیج طلاب و روحانیان شهرستان شاهرود با اشاره به صبر و استقامت خانواده شهدا گفت: شما خانواده‌های شهدا، کوه‌های استوار و مقاوم این انقلاب و اسوه صبر هستید و ما باید قدردان شما باشیم و تا زنده هستید، از برکات شما خانواده‌ها که یادگاران شهدا محسوب می‏شوند، بهره ببریم.

ترشیزی هدف از این دیدار را تسلا و عرض تسلیت وفات مرحوم احمد جلالی، پدر شهید محمود جلالی و همچنین دیدار با این خانواده شهید عنوان کرد.

در این دیدار، مادر شهید محمود جلالی نیز ضمن تشکر از حضور اعضای بسیج طلاب شاهرود اظهار داشت: شما باید تلاش کنید تا راه و خط شهدا در کوران هجمه‌های دشمن گم نشود و خواسته دشمنان به ثمر نرسد و جوانان و نوجوانان را در این راه راهنما باشید.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، شهید محمود جلالی از شهدای دانش‌آموز شاهرود است که در سال 1364 در عملیات والفجر8 به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/2249/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول