اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم:

نسل امروز ادامه دهنده راه شهدای انقلاب باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار رباط کریم گفت: نسل امروز ادامه دهنده راه شهدای انقلاب باشند.

نسل امروز ادامه دهنده راه شهدای انقلاب باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، بیژن سلیمان پور ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر امسال بسیار متفاوت‌تر از سال‌های گذشته باشد چرا که دشمن با تهدید و تحریم در نظر دارد تا اهداف انقلاب را خدشه‌دار کرده و مردم را از مسیر اصلی انقلاب دور سازد.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران دارای دستاوردهای بسیار زیادی است که باید این دستاوردها حفظ شود و آنها را نسل‌ها بعدی انتقال دهیم.

این مسئول با اشاره به این که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون ما شاهد پیشرفت‌های بسیاری در کشور هستیم افزود: همین پیشرفت‌ها و دستیابی کشور به علوم مختلف سبب نگرانی دشمنان شده است به همین خاطر است که دشمنان هر لحظه با ترفندی جدید کشور و ملت را تهدید می‌کنند.

فرماندار رباط کریم تأکید کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی،‌ کشور در محرومیت به سر می‌برد و فقط عده‌ای محدود از امکانات موجود در کشور استفاده می‌کردند.

وی با اشاره به این که کشور در آن زمان هیچ اختیاری نداشت و به کشورهای دیگر وابسته بود افزود: امروز ملت ایران با تکیه بر دانسته‌های خود و توکل بر خداوند توانستند تمام مشکلات را پشت سر بگذارند و با دستیابی به علوم و فناوری‌های جدید موفق شدند تا با بسیاری از کشورهای پیشرفت به رقابت بپردازند و در بسیاری از مواقع حرف اول را در جهان بزنند.

فرماندار رباط کریم گفت: پیشرفت و دستیابی ایران به علوم مختلف خاری در چشم دشمان است لذا آنان با ترور دانشمندان ایرانی قصد داشتند تا فعالیت‌های علمی ما را با بحران مواجه کرده و اجازه ندهند که ما به پیشرفت بیشتر دست پیدا کنیم.

سلیمان پور اظهار داشت: اما دانشمندان و ملت ایران دست از توسعه و پیشرفت برنخواهند داشت و تبلیغات منفی دشمنان بر روی آنان تأثیری نخواهد داشت.   

وی افزود: دشمن امروز به هر شکلی و با هر ترفندی به دنبال فرصتی است تا به ‌کشور ما ضربه بزند ولی ملت ایران بیدار و هوشیارند و هر جا که فکر کنند نظام به آنها نیاز دارد در صحنه حاضر می‌شوند.

سلیمان پور ادامه داد: دشمن با تهدیدها و تحریم‌هایی همچون جنگ تحمیلی، تحریم اقتصادی، شبیخون فرهنگی، جنگ نرم، جنگ سایبری، ایجاد تفرقه و فتنه و... همواره سعی دارد تا ضربات سنگینی را به انقلاب اسلامی ایران وارد کند در حالی که ذات این نظام الهی و حضور و همراهی مردم آگاه و با بصیرت و رهبری‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری نقشه‌های آنان را به شکست تبدیل کرده و در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشته‌اند.

فرماندار رباط کریم با بیان اینکه امسال دهه فجر مصادف با هفته وحدت است و باید به بهترین شکل ممکن از این فرصت استفاده کرد، گفت: دهه فجر امسال باید با برنامه‌های نو و متنوعی برگزار شود تا دین خود را نسبت به شهدا و نظام ادا کنیم و در این راه از تمام توان خود استفاده و ارائه کرد تا دهه فجر متفاوتی با سال‌های قبل داشته باشیم.

انتهای پیام/2302/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول