اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در شرق استان تهران انجام شد

نصب تجهیزات پیشرفته کنترل‏گر فشار در شبکه آبرسانی رودهن

خبرگزاری فارس: معاون بهره‏برداری شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران گفت: برای نخستین بار در محدوده آبفای شرق استان تهران، تجهیزات پیشرفته کنترل‏گر فشار بر روی شبکه آبرسانی شهر رودهن نصب شد.

نصب تجهیزات پیشرفته کنترل‏گر فشار در شبکه آبرسانی رودهن

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی آبفای شرق استان تهران، مجتبی رمضانی اظهار داشت: به منظور کاهش هدررفت آب ناشی از نشت شبکه توزیع و انشعابات آب، دستگاه کنترل‏گر فشار بر روی دو دستگاه شیر فشارشکن در شهر رودهن نصب شد.

وی ادامه داد: با ایجاد این سامانه، فشار شبکه به طور اتوماتیک در ساعات مختلف تنظیم و از فشار مازاد در ساعات غیرضروری جلوگیری می‏شود و در نتیجه هدررفت آب ناشی از شکستگی‏ها به علت کاهش فشار شبکه به میزان قابل ملاحظه‏ای کاهش می‏یابد.

معاون بهره‏برداری شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران افزود: اطلاعات این دستگاه‏ها از طریق اینترنت و سامانه پیام کوتاه قابل رصد است.

رمضانی بیان کرد: با نصب این تجهیزات می‏توان فشار خروجی از شیر فشارشکن را در طول ساعات شبانه‏روز بر اساس میزان مصرف برنامه‏ریزی کرد و همچنین با نصب تجهیزات جدید، فشار اضافی در ساعات نیمه‏شب کاهش یافته و میزان هدررفت و تعداد اتفاقات به مقدار قابل توجهی کاهش می‏یابد.

وی خاطرنشان کرد: انجام این اقدام توسط معاونت بهره‏برداری شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران در دیگر شهرهای زیرپوشش نیز در دست اقدام است.

انتهای پیام/2568/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول