اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تامین اعتبار

مجتمع آبرسانی منج به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب روستایی لردگان گفت: در صورت تامین اعتبار پروژه آبرسانی مجتمع 4 روستایی منج از توابع این شهرستان در آینده‌ای نزدیک تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

مجتمع آبرسانی منج به بهره‌برداری می‌رسد

محمد جلیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد افزود: برای تأمین آب شرب پایدار در این منطقه بهسازی یک دهنه چشمه، محوطه‌سازی و فنس‌کشی 500 مترمربع اطراف چشمه، احداث دو باب اتاقک تأسیسات و نگهبانی،‌ تجهیز و راه‌اندازی ایستگاه پمپاژ و اجرای شبکه برق انجام شده است.

وی احداث یک باب مخزن ذخیره آب به حجم 500 مترمکعب و تجهیز آن به تأسیسات مکانیکی، اجرای خطوط انتقال آب از چشمه به مخزن ذخیره و از مخزن تا روستاها به طول 5/2 کیلومتر و ساخت 500 متر جاده دسترسی را از دیگر اقدامات انجام شده توسط آبفار این شهرستان برای تأمین آب شرب در منطقه ذکر کرد.

*‌مجتمع آبرسانی منج 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

جلیل پیشرفت پروژه مذکور را 70 درصد اعلام کرد و افزود: تاکنون 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برای اقدامات صورت گرفته هزینه شده است و برای تعویض شبکه آبرسانی داخلی روستاها‌، نصب انشعابات، تکمیل پروژه و پرداخت دیون مبلغ 3 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز داریم تا طرح آبرسانی به روستاهای منج برآفتاب، منج نساء‌، منج چهروب و مشکدوزان تکمیل و راه‌اندازی شود.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان لردگان جمعیت بهره‌بردار از طرح آبرسانی 4 روستایی منج را یک هزار و 800 نفر اعلام کرد و افزود‌: از چشمه تأمین کننده آب مجتمع 15 لیتر بر ثانیه آب برای مصرف اهالی برداشت می‌شود که پس از کلرزنی از طریق مخزن ذخیره 500 مترمکعبی در اختیار روستائیان قرار می‌گیرد.

مدیر امور آبفار شهرستان لردگان اضافه کرد: روستاهای منج برآفتاب و منج نساء اکنون به صورت موقت از این پروژه آبرسانی می‌شوند.

انتهای پیام/68001/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول