اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره دانشجویی طب تولیدمثل یزد اعلام کرد

ارسال 200 مقاله به دبیرخانه کنگره جشنواره دانشجویی طب تولیدمثل یزد

خبرگزاری فارس: دبیر علمی پنجمین کنگره بین‌المللی و جشنواره دانشجویی طب تولیدمثل یزد گفت: تاکنون 200 مقاله به دبیرخانه کنگره پنجمین جشنواره دانشجویی طب تولیدمثل یزد ارسال شد.

ارسال 200 مقاله به دبیرخانه کنگره جشنواره دانشجویی طب تولیدمثل یزد

سیدمهدی کلانتر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی صورت گرفته بین رئیس و دبیران اجرایی و علمی این کنگره، نخستین پوستر فراخوان جشنواره در نیمه اول مهرماه به کلیه مراکز نازایی و بیمارستان‌ها همچنین کلیه معاونت‌های آموزشی و پژوهشی گروه زنان و ارولوژی، ژنتیک و علوم مرتبط به طب تولید مثل سراسر کشور فرستاده شد که تاکنون 200 مقاله به دبیرخانه علمی پنجمین کنگره بین المللی و جشنواره دانشجویی طب تولیدمثل یزد ارسال شده است.

وی افزود: اطلاع‌رسانی در داخل کشور از طریق پست الکترونیکی و پیام کوتاه به متخصصان و محققان رشته‌های مرتبط ارائه شده و در خارج از کشور از طریق سایت مرکز ناباروری، ارسال فراخوان از طریق پست الکترونیکی به مراکز معتبر دنیا انجام گرفت.

کلانتر عنوان کرد: به دنبال برگزاری موفق کنگره‌های پیشین، پنجمین کنگره بین‌المللی و جشنواره دانشجویی طب تولیدمثل یزد، اواخر فروردین‌ماه سال آینده به مدت سه روز با حضور متخصصانی از داخل و خارج کشور آخرین دستاوردهای علمی خود را در زمینه علوم تولید مثل و درمان ناباروری بررسی می‌کنند.

وی با اشاره به ‌افق‌های جدید درمان زوج‌های نابارور بیان کرد: امید است با دستاورد این کنگره‌ها افق‌های تازه‌ای در درمان نازایی زوج‌های نابارور گشوده شود و حاصل تحقیقات و نتایج مقالات علمی متخصصان علوم تولیدمثل برای این قشر مفید باشد.

دبیر علمی پنجمین کنگره بین‌المللی و جشنواره دانشجویی طب تولیدمثل یزد عنوان کرد: در کنگره سه روزه طب تولیدمثل 30 نفر از اساتید و صاحب‌نظران داخلی و خارجی و 20 نفر از دانشجویان برگزیده سخنرانی خواهند کرد که در مجموع هشت نفر از اساتید صاحب نام خارجی از کشورهای آلمان، ایتالیا، هلند و دانمارک دعوت خواهند شد.

وی گفت: بحث‌ها و محورهای سخنرانی پیرامون فیزیولوژی تولیدمثل، تکنیک‌های ناباروری، سلول‌های بنیادی، بهداشت باروری، ژنتیک تولید مثل و حفظ باروری و نقش پرستاری در کمک باروری خواهد بود.

کلانتر عنوان کرد: برگزاری این کنگره کمک و دستاوردهای مهمی همچون تشویق سایر گروه‌های آموزشی برای برگزاری زبان انگلیسی کنگره، ایجاد بستر همکاری مشترک مرکز تحقیقاتی و درمانی ناباروری یزد با مراکز خارجی و ارتقاء کمی و کیفی این قطب مهم پزشکی کشور خواهد بود.

انتهای پیام/2464/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول