اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیاهکل:

قدرت آمریکا در جهان در حال افول است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیاهکل گفت: قدرت آمریکا در منطقه و جهان رو به افول است و هر روز بیشتر اضمحلال می‌رود.

قدرت آمریکا در جهان در حال افول است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، حجت‌ الاسلام محمد شیدایی امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به حادثه آمل، اظهار کرد: در روز ششم بهمن منافقان و کمونیست‌ها تلاش کردند تا با تسخیر شهر و تثبیت مواضع خود دیگر شهرهای شمالی ایران را نیز محاصره کنند.

وی ادامه داد: حماسه اسلامی مردم آمل چنان تعیین کننده بود که حضرت امام خمینی (ره) در وصیتنامه سیاسی الهی خود از آن به نیکی یاد کردند و این حادثه هر چند از طرف مردم آمل شکل گرفت، اما به عنوان سندی بر وفاداری ملت در راستای تحکیم و تثبیت آرمان‌های والای انقلاب اسلامی به ثبت رسید.

خطیب جمعه سیاهکل افزود: کمونیست‌ها و منافقانی که در آمل دست به سلاح بردند، تصور می‌کردند در مدت چند روز می‌توانند شمال کشور را از ایران جدا کرده و مردم را با خود همراه کنند.

وی با اشاره به اینکه در روز ششم بهمن نبرد مسلحانه‌ای در شهر شکل گرفت که مردم بی‌سلاح آمل پیشتاز این مبارزه علیه منافقان بودند، خاطر نشان کرد: فرزندان آنها و زنان آملی در مقابل منافقان ایستادند و در یک نبرد نابرابر با اهدای 40 شهید اجازه ندادند تا این فتنه نفاق به نتیجه برسد.

این مسئول یادآور شد: مردم آمل و ایران هرگز پذیرای منافقانی که دستشان به خون فرزندان این ملت آغشته است، نمی‌شوند و با قدرت در برابر هرگونه فتنه‌گری دشمنان ایستادگی می‌کنند.

شیدایی به فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و متذکر شد: در 22 بهمن ملت ایران دوباره با آرمان‌های انقلاب، امام (ره)، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب بیعت می‌کنند.

وی در ادامه درباره تحریم خرید نفت ایران، افزود: اتحادیه اروپا در راستای اهداف آمریکای جنایتکار حاضر شده به خاطر خسارت زدن به ایران اسلامی به خودش هم ضرر برساند.

امام جمعه سیاهکل گفت: 18 درصد خرید نفت ایران توسط اروپا نقش مهمی در اقتصاد ایران ندارد و دهها کشور دیگر در دنیا آماده خرید نفت ایران هستند اما دشمنان ایران اسلامی بدانند که مردم ایران اسلامی با بصیرت و آگاهی مانند سه دهه گذشته توطئه‌های دشمن را خوب می‌شناسند و به خاطر مشکلات، گرانی‌ها و توطئه‌های تحمیلی استکبار از نظام و انقلاب خود و انتخابات دست بر نمی‌دارند و برادرانه در کنار یکدیگر می‌ایستند و پشت یکدیگر را خالی نمی‌کنند و این بار نیز با حضور پر شور در انتخابات دشمن را ناامید می‌کنند.

شیدایی با اشاره به افول قدرت آمریکا در منطقه و جهان خاطر نشان کرد: امروز شاهدیم که ستاره عمر آمریکا رو به اضمحلال و ضعف است و جمهوری اسلامی هر روز بیش از روزهای قبل مورد توجه ملت ها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/84002/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول