اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تاکستان:

پیشبرد اهداف استعماری دلیل اصلی حمایت آمریکا از ترورسیم جهانی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تاکستان گفت: آمریکا و هم‌پیمانانش با هدف گسترش استعمار‌گری‌های خویش از ترورسیم جهانی حمایت می‌کنند.

پیشبرد اهداف استعماری دلیل اصلی حمایت آمریکا از ترورسیم جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان آیت‌الله علی اسلامی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر تاکستان در رابطه با فرار شاه در روز 26 دی 1357 از ایران اظهار داشت: شاه خائن پس از سال‌ها ظلم و جنایت در حق مردم مسلمان ایران به همراه همسر خویش ایران را به سمت مصر در حالی ترک کرد که حتی نزدیک‌ترین حامیان و اربابان وی نیز از پذیرفتن وی امتناع می‌ورزیدند.

امام جمعه تاکستان با بیان اینکه پس از فرار شاه خائن ملت به خیابان‌ آمدند و با شادمانی و پخش گل و شیرینی این پیروزی بزرگ را جشن گرفتند، افزود: این پیروزی درست در زمانی بود که رژیم پهلوی پس از 50 سال حکومت استبدادی روزهای پایانی عمر خود را سپری کرد و تنها در کمتر از یک ماه پس از فرار شاه طومار عمر 2500 ساله شاهنشاهی ایران در هم پیچیده شد و از بین رفت.

اسلامی با اشاره به شهادت سیدمجتبی صفوی تصریح کرد: این عالم برجسته از شاگردان برجسته علامه امینی صاحب الغدیر بود و شخصیت‌هایی شبیه ایشان از عوامل دوام و استمرار اسلام برشمرده می‌شوند.

وی با اشاره به هجرت پیامبر بزرگوار اسلام بیان کرد: هجرت پیامبر (ص) به دستور خدای متعال برای شکست نقشه شوم مشرکان مکه برای قتل وجود نازنین ایشان صورت گرفت.

امام جمعه تاکستان پیرامون نحوه انجام هجرت تصریح کرد: طبیعی است که این کار باید با رعایت تمام نکات امنیتی و در کمال اختفا انجام می‌شد، زیرا حضرت محمد (ص) مأمور بودند از راه‌های طبیعی و عادی فرمان الهی را عملی کنند.

اسلامی علت حمایت استکبار جهانی از جمله آمریکا، انگلیس و فرانسه از تروریسم و القاعده را پیشبرد اهداف شوم خودشان که همان استعمار کل جهان است دانست و تصریح کرد: در این مرحله نیز ملت شریف ایران با شرکت پرشور در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زده و آنان را نابود می‌کنند.

انتهای پیام/77005/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول