اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

نفوذ ایران در حیاط خلوت آمریکا سبب سردرگمی آنها شده است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: تاثیر‌گذاری ایران و نفوذ در حیاط خلوت آمریکا سبب حیرت و سرگردانی نظام استکباری شده و آنها امروز این موضوع را به رسمیت شناخته‌اند.

نفوذ ایران در حیاط خلوت آمریکا سبب سردرگمی آنها شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر صبح امروز در گردهمایی گزینشگران در اردبیل اظهار داشت: امروز در شرایط حساس جنگ اقتصادی تمام عیار علیه جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتیم به طوری که آنها از این تحریم‌های گسترده با نام هوشمند و شکننده یاد می‌کنند که زندگی ملت را هدف قرار داده و توانسته است برخی مشکلات و نارسایی‌ها را نیز به وجود آورد.

وی با اشاره به اینکه هر چند ملت ایران سالیان سال است که با تحریم رشد یافته و به مرحله اقتدار امروزی رسیده است، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان ما به این نتیجه رسیده‌اند که تمام ناکامی‌ها و گرفتاری‌ها و مشکلاتشان در سراسر عالم ریشه در نهضت جمهوری اسلامی ایران دارد که سبب شده آنها در فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، افغانستان و ... در باتلاقی عظیم گرفتار آیند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد: آمریکا در سند راهبردی خود شاخص‌ترین مخالفان نظام سلطه را ایران معرفی کرده و از کشورمان به عنوان خطر بالقوه، خطر ملی آمریکا و کل امنیت جهان یاد کرده است.

کاملی‌فر گفت: دشمن امروز در منزوی کردن ایران و قطع تعامل و ارتباط سایر کشورها با این سرزمین دچار ناکامی شده و بعد از 34 سال به این واقعیت مهم اعتراف کرده که ایران در نقشه دنیا نفوذی عجیب داشته است.

این مسئول تاکید کرد: خود مسئولان کشور آمریکا معترف هستند که ایران در کل نقشه دنیا حضور دارد و به همین دلیل در قانونی که اخیراً‌ تصویب کرده و اوباما آن را ابلاغ کرده است سعی کرده‌اند جلوی نفوذ ایران را در آمریکای لاتین و نیمکره جنوبی بگیرند که این خود افتخاری برای ما است که تا حیاط خلوت آمریکا توانسته‌ایم عظمت و جایگاه‌مان را نشان دهیم.

این استاد حوزه و دانشگاه به شکست‌ها و ناکامی‌های مختلف سران استکبار جهانی در سایه قدرت و قوت گرفتن جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: آنها احساس می‌کنند که ملت ایران در سایه تحریم‌ها راهبرد اصلی مقاومت و ایستادگی را رها می‌کنند و با پشت کردن به ارزش‌ها و آرمان‌های ولایی خود هدفی را بر می‌گزینند که آنها انتظارش را می‌کشند در حالی که از این حقیقت غافل هستند که قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران پشتوانه و پایگاه مردمی دارد.

کاملی‌فر افزود: دشمنان در خدشه وارد کردن به باور و اعتماد ملت به هر دری می‌زنند تا شاید عصبانیت و غضب ملت ایران را علیه نابسامانی‌های اقتصادی بر انگیزند تا از این طریق بتوانند ضربه و خدشه‌ای به پیکره نظام اسلامی وارد کنند اما آنها برای چندمین بار در محاسبات خود راه را به خطا رفتند.

وی تصریح کرد: ملتی که در صیانت از حکومت ارزشی و دینی خود بهترین فرزندانش را تقدیم کرده و در تمام سه دهه گذشته در صحنه حاضر شده هرگز در برابر این فشارها و تحریم‌های اقتصادی زانوی غم و تسلیم بغل نمی‌کند بلکه سعی خواهد کرد مشکلات را یکی پس از دیگری حل و فصل کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: ملت ما به این باور رسیده‌اند که تمام این شیطنت‌ها نتیجه سلحشوری و ایستادگی آنهاست و هرگز برای گذر از این تحریم‌ها و فشارها عقب‌نشینی و سازش را بر نمی‌تابند.

کاملی‌فر بیان داشت: دشمن در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هدفی جز بدبین کردن و بی‌اعتماد‌سازی مردم به نظام ندارد و با این حربه کثیف و ریسمان پوسیده می‌خواهد بار دیگر ملت آزموده شده را بیازماید اما قطعاً در این مسیر به هدف و مقصود خود نمی‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود اذعان داشت: اگر مسئولان واقعیت‌ها را که ناشی از فشارهای اقتصادی دشمن زبون است برای این ملت بازگو کنند قطعاً این ملت قدرت ایستادگی و مقابله با این شیطنت‌ها را دارند که ضروری است در این زمینه واقعیت‌ها از زبان مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی مطرح شود تا متحد و همدل در رفع مسائل و مشکلات پیش آمده گام برداریم.

انتهای پیام/62001/ح40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول