اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آبیک:

بازخوانی جنایات آمریکا تکلیف است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک بازخوانی جنایات استکبار جهانی به ویژه آمریکا را یک تکلیف و وظیفه برای مسئولان در دهه فجر ذکر کرد.

بازخوانی جنایات آمریکا تکلیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، رضا اسفندیاری در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: همه مسئولان و مردم باید در برابر انقلاب احساس مسئولیت کرده و در راستای اشاعه ارزش‌های آن تلاش و کوشش کنند و مقام معظم رهبری را که به فکر نظام، اسلام و انقلاب اسلامی هستند،الگوی خود قرار دهند.                                                           

وی افزود: اگر انقلاب اسلامی بخواهد سالم به حیات خود ادامه دهد مسئولان باید جا پای مقام معظم رهبری بگذارند و همان مسیری که ایشان در حال طی کردن هستند یعنی راه نظام مقدس جمهوری اسلامی را طی کنند.

این مسئول ادامه داد: مسئولان باید با همدلی، همراهی، همفکری، وحدت و تعامل در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند.

دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین گفتمان ولایت است

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک در ادامه سخنانش اذعان داشت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین گفتمان ولایت و فرمایشات مقام معظم رهبری است که می‌توان به فرمایشات ایشان در زمینه اقتصاد مقاومتی، جنگ روانی، جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی و توطئه‌های دشمنان علیه نظام اشاره کرد که مطلوب است مسئولان در برنامه‌های دهه فجر این برنامه‌ها را بگنجانند.

اسفندیاری با تأکید بر اینکه مسئولان باید در فرصت‌های لازمی که در دهه فجر برایشان پیش می‌آید فرمایشات رهبری را برای آحاد جامعه تبیین کنند، تصریح کرد: همه باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و به نحو مطلوب و شایسته‌ای منویات و فرمایشات ولایت مطلقه فقیه را به گوش قاطبه مردم برسانیم که نقش روحانیون، صاحبان منابر و تریبون‌ها و مسئولان دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش در این زمینه پررنگ‌تر و مهم‌تر است.

وی بیان داشت: مطلوب است شهرداران آبیک در سطح شهر و دهیاران در سطح روستاها فضاسازی مناسب و در شأن انقلاب را در دهه فجر با محوریت گفتمان ولایت به منصه ظهور برسانند.

این مسئول اضافه کرد: هزینه کردن برای گرامیداشت دهه فجر سرمایه‌گذاری است نه هزینه که آینده انقلاب اسلامی را که خون هزاران شهید آن را آبیاری کرده، تضمین خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک خاطر نشان کرد: مسئولان باید در قالب کمیته‌های دهه فجر با توجه به مقتضیات برنامه‌ریزی کنند و قطعا مانند سه دهه گذشته مردم بصیر ایران اسلامی با موقعیت‌سنجی و در پاسخی کوبنده به تحریم‌های ناجوانمردانه دشمن با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را ناامید می‌کنند.

انتهای پیام/77006/ح20/ظ/1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول