اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام حسینیان:

سخنی از رئیس جمهور برای ایجاد ارتباط با آمریکا نشنیده‌ام

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: موضوع درخواست رئیس جمهور برای برقراری ارتباط با آمریکا صحت ندارد.

سخنی از رئیس جمهور برای ایجاد ارتباط با آمریکا نشنیده‌ام

حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار فارس در خمینی‌شهر اظهار کرد: هرگز سخنی در مورد اقدام یا تمایلی برای ایجاد ارتباط با آمریکا از رئیس جمهور نشنیده‌ام.

وی در مورد درخواست رئیس جمهور برای حضور در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ‌گونه اطلاعی از این موضوع و درخواست رئیس جمهور از هیئت رئیسه مجلس مبنی بر حضور در مجلس  ندارم و تا دیروز هم در مجلس چنین موضوعی طرح نشده بود اما این موضوع را تکذیب هم نمی‌کنم.

* اختلاف بین قوا عامل تزلزل نظام می‌شود

وی درباره رفع اختلافات دولت و مجلس و طرح سئوال از رئیس جمهور گفت: در شرایط کنونی همه دشمنان در یک جنگ تمام عیار به مقابله با نظام ما آماده‌اند در این شرایط زمانی مصلحت نیست بین قوا نظام اختلاف باشد.

حسینیان گفت: اختلاف بین قوا علامت تزلزل است و تزلزل علامت یأس و ناامیدی، به این جهت رهبری به خاطر مصالح نظام و انقلاب طرح سئوال از رئیس جمهور را به مصلحت ندانستند و اجازه ندانند اختلافات بین دولت و مجلس دام زده شود.

وی با اشاره به اینکه که مقام معظم رهبری در گذشته نیز، همه مسئولان را سفارش به وحدت کرده‌اند، گفت: به همین علت در موضوع سئوال از رئیس جمهور وارد میدان شدند، ورود ایشان سبب تمام شدن تنش‌های بین مجلس و دولت در موضوع طرح سئوال از رئیس جمهور شد.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به حضور وزیر اقتصاد در مجلس گفت: در شرایط امروز مشکلات فراوانی در عرصه بین‌المللی داریم و از طرف دیگر شاهد نواقصی در مدیریت اقتصادی کشور هستیم.

* مهار قیمت ارز یکی از اقدامات هماهنگ دولت و مجلس بود

وی با اشاره به اینکه مهار قیمت ارز یکی از اقدامات هماهنگ دولت و مجلس بود، افزود: با رایزنی و جلسات هماهنگ دولت و مجلس نتایج خوبی به خصوص در بخش ارز حاصل شده است.

حسینیان افزود: مسائل بین‌المللی و اقتصادی و فشارهایی که ناشی از تحریم‌هاست مهم‌ترین موضوعات اصلی ماست، دولت و مجلس باید با تعامل با یکدیگر مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند.

* امکان فراهم شدن شرایط  اقتصادی یک سال قبل دیگر وجود ندارد

وی در ادامه گفت: مجلس و دولت می‌توانند با همکاری با یکدیگر گرانی‌های لجام گسیخته موجود بازار را کنترل کنند اگر همکاری وجود داشته باشد به طور قطع این تعامل نتیجه خواهد داشت.

انتهای پیام/2301/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول