اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

نقش رسانه‌ها در تداوم انقلاب مهم است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: اصحاب رسانه و قلم در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی دارند.

نقش رسانه‌ها در تداوم انقلاب مهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ناصر عاشوری در همایش کارگاه آموزشی رسانه و انقلاب اسلامی با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: مفتخریم از اینکه امت پیامبر (ص) هستیم و در چارچوب آموزه‌های دینی و باورهای الهی زندگی نباتی خود را ادامه حیات می‌دهیم.

وی برگزاری کارگاه آموزشی رسانه و انقلاب را اقدامی شایسته خواند و گفت: این کارگاه آموزشی به مناسبت سی‌ و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، انقلابی که نقش ارتباطات و اصحاب قلم در پیروزی و تداوم آن بسیار پررنگ بوده است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی اصحاب قلم را تاریخ‌ نگاران بشریت نامید و تصریح کرد: با وجود دنیای اینترتی، هیچ چیزی نمی‌تواند جای قلم مکتوب را بگیرد.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه باید صفات بارز امانت‌داری را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: انقلاب و زندگی ما مرهون امانت‌داری است و می‌توان با قلم و یا یک قطعه عکس، تاریخ را تحریف کرد بنابراین مسئولیت این اصحاب بسیار سنگین است.

عاشوری نقد منصفانه را وظیفه سنگین رسانه‌ها خواند و تصریح کرد: در شرایط تحریم و تهاجم فرهنگی مسئولیت ما چند برابر است و باید ذهن و فکر و انرژی خود را بر اولویت‌ها متمرکز کنیم، انتظاری که شهدا از ما دارند.

وی نقد منصفانه را حق رسانه‌ها دانست و خاطر نشان کرد: هیچ دولت و مجلسی بدون ایراد و عیب نیست اما باید مثبت‌نگری کرد.

حجت‌ الاسلام مجتبی اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر گیلان نیز در همایش مذکور از تلاش‌های اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر  استان در برگزاری این همایش قدردانی کرد.

انتهای پیام/2300/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول