اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه مبارک فجر انجام می‌شود

نواختن گلبانگ انقلاب در مدارس کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر گلبانگ انقلاب در مدارس استان نواخته می‌شود.

نواختن گلبانگ انقلاب در مدارس کردستان

خسرو ساکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این مراسم در راستای گرامیداشت دهه مبارک فجر و یادآوری ایام شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: انجام تبلیغات محیطی، چراغانی کردن واحدهای اداری و آموزشی، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز، غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدای گرانقدر نیز در ایام دهه مبارک فجر انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، تجلیل از نخبگان علمی و برترین‌های کنکور سراسری و اجرای سرود 1357 نفری دانش‌آموزان کردستانی در مرایم، راهپیمایی 22 بهمن ماه از جمله دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش کردستان در این ایام است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگ و هنری، مسابقات ورزشی، مسابقات قرآنی و معارف اسلامی و برگزاری همایش معاونین و مربیان پرورشی مدارس با موضوع تبیین اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش در ایام دهه فجر به شمار می‌رود.

ساکی اضافه کرد: همچنین به همین مناسبت ویژه برنامه‌هایی نیز از سوی بسیج دانش‌آموزی، مدیریت دانش‌آموزی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی در پایان بیان دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی، مرور تاریخ انقلاب و تبیین نقش رهبری حضرت امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی و تشریح وظایف نسل حاضر و نسل‌های آینده در قبال حفظ آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را از مهم‌ترین اهداف برنامه‌های آموزش و پرورش استان در ایام دهه فجر عنوان کرد.

انتهای پیام/79007/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول