اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

راهیان نور فرهنگ جهاد و شهادت را ترویج داده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: راه‌اندازی طرح راهیان نور و اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی سبب شده است تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه توسعه یافته و نسل آینده با این فرهنگ غنی آشنا شوند.

راهیان نور فرهنگ جهاد و شهادت را ترویج داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جلیل بابازاده عصر امروز در نشست هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزان پسر استان اردبیل اظهار داشت: اعزام دانش‌آموزان به راهیان نور یک کار فرهنگی ماندگار است که می‌تواند در روحیه‌بخشی به نسل آینده و آشنا شدن آنها با مبانی فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مؤثر و تأثیرگذار باشد.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این کار عظیم و ارزشمند ماحصل مناسبی را خواهد داشت به طوریکه اعزام دانش‌آموزان در قالب کاروان راهیان نور زمینه آشنایی آنها با ارزش‌هایی همچون ایثار و شهادت و اخلاص در عمل را فراهم آورده و عزم جدی مسئولان را نیز در اعتلا و ارتقا به این کار مهم و ارزشمند به وجود می‌آورد.

بابازاده خاطر نشان کرد: بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت عباس (ع) استان به عنوان سرباز مخلص ولایت در کنار مأموریت‌های کلان خود وظیفه اعزام و مدیریت کاروان راهیان نور را با تعامل، هم‌افزایی و همکاری آموزش و پرورش استان با آمادگی کامل و به نحو مطلوب انجام می‌دهد.

این مسئول اضافه کرد: مربیان و معلمان حاضر در این طرح نیز باید به شیوه‌های شایسته و تأثیرگذار مروج این فرهنگ باشند تا در برابر هجمه‌های استکبار جهانی که امروز با ضربه زدن به ارزش‌های اسلامی و انقلابی به میدان آمده است بیش از گذشته مأیوس شده و نتواند به اهداف شوم خود برسد.

وی بر آموزش و توجیه دقیق دانش‌آموزان و اولیا برای انجام یک سفر مناسب تاکید کرد و ادامه داد: تمام عوامل اجرایی همراه دانش‌آموز در اتوبوس‌ها اعم از روحانی، راوی، فرهنگی و مربیان در پی کلاس‌های توجیهی آموزش لازم را می‌بینند تا دانش‌آموزان یک سفر امن، با نشاط و خاطره‌انگیز را تجربه کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه در انتقال مفاهیم ارزشی همه باید با جان و دل وارد میدان شده و اجازه ندهیم برخی حرکت‌ها به این کار عظیم ضربه و خدشه‌ای وارد کند، بیان کرد: زمانی می‌توانیم ادعای پیروزی در جنگ نرم و خزنده دشمن را داشته باشیم که بهترین سرمایه‌های خود را با معارف و دلبستگی‌های معنوی و ارزشی بیشتر آشنا کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان دستورالعمل و برنامه‌های مرحله دوم اعزام کاروان راهیان نور را تبیین کرد و یادآور شد: امیدواریم در اعزام گروه پسران با مشکلاتی روبه‌رو نبوده و به سهولت و با کمترین دغدغه این اعزام‌ها صورت بگیرد.

عیسی فاخری گفت: تمهیدات لازم برای اعزام دانش‌آموزان پسر به مناطق جنگی جنوب انجام شده که به نظر می‌رسد با حرکت‌های منسجم و پشتیبانی‌های لازم بتوان این کار را به سرمنزل مقصود رساند.

در ادامه این جلسه بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم برای اعزام با نشاط و منسجم دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور انجام شد.

انتهای پیام/62006/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول