اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران تاکید کرد

نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه در بین جوانان جامعه نهادینه شود.

نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه احمدرضا قلی‌پور صبح امروز در پنجمین جلسه ایثار و شهادت هرستان چالدران که در سالن شهید باهنر فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، اظهار داشت: به منظور ترویج هر چه بهتر و بیش‌تر فرهنگ ایثار و شهامت کمیته‌های تخصصی تشکیل شده‌اند.

وی با اشاره به عملکرد این کمیته‌ها، تصریح کرد: کمیته شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید در راستای تبیین اهداف و شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان گام بردارد.

قلی‌پور با تاکید بر زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان، افزود: برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا باید خاطرات شهدا را به ویژه برای جوانان یادآوری کنیم.

وی با تاکید بر تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، خاطر نشان کرد: برای این منظور باید در طول سال و به بهانه‌های مختلف از خانواده شهدا و ایثارگران دلجویی شود.

قلی‌پور با بیان اینکه شهدا با نثار جان خود انقلاب را بیمه کردند، گفت: اگر رشادت شهدا نبود امروزه نمی‌توانستیم به راحتی و در آرامش زندگی کنیم.

وی با اشاره به فرهنگ‌سازی در زمینه ترویج فرهنگ شهادت در جامعه، اعلام کرد: توزیع بسته‌های فرهنگی و برپایی نمایشگاه و چاپ و توزیع کتاب زندگینامه شهدای شهرستان از جمله اقدامات فرهنگی در این زمینه است.

فرماندار چالدران با تاکید بر نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، اظهار داشت: این فرهنگ باید در بین جوانان و نوجوانان بیشتر از گذشته نهادینه شود.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول