اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استانداری مرکزی:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جرأت تهدید را از دشمن می‌گیرد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب افزایش اقتدار، عظمت و عزت نظام اسلامی و ترس دشمنان از روحیه ایثار و فداکاری می‌شود و در نتیجه جرأت دشمن را برای تهدید از بین می‌برد.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جرأت تهدید را از دشمن می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ابوالقاسم نصراللهی بعد از ظهر امروز در نشست اعضای شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان مرکزی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ضروریات امروز جامعه است، اظهار داشت: امروز کشور در شرایطی قرار دارد که نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

وی ادامه داد: آنچه موجب پیروزی انقلاب اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح شد، جاری بودن فرهنگ ایثار و شهادت در در بین رزمندگان غیور جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس بود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی با تأکید بر اینکه نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت، کشور را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند، گفت: جوانان ایران اسلامی در شرایط امروز باید به خوبی با رشادت‌ها و شهادت‌طلبی‌های شهدا آشنا شوند که برگزاری یادواره‌های شهدا گام مؤثری در این زمینه به شمار می‌رود.

نصراللهی خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده است در هر مقطعی از زمان که فرهنگ شهادت‌طلبی در جامعه جاری و ساری بوده است، دشمنان نتوانسته‌اند علیه نظام دست به کاری بزنند و در هیچ زمینه‌ای موفق نبوده‌اند.

وی بر لزوم تداوم راه شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان جامعه تأکید و عنوان کرد: نهادینه ‌شدن فرهنگ شهادت در جامعه، موجب همدلی و وحدت بین مردم و ترس دشمن از فکر‌های بیهوده علیه کشور اسلامی می‌شود.

محمدرضا عاشوری معاون برنامه‌ریزی استانداری مرکزی نیز گفت: در بررسی‌های انجام شده 13 دستگاه به صورت رسمی به دلیل برخورداری از اعتبارات استانی و 142 دستگاه به صورت غیررسمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان فعالیت دارند.

انتهای پیام/87002/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول