اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران:

دشمن به دنبال تضعیف ارکان فرهنگ شهادت است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران آگاهی، اعتقاد و خلوص نیت را سه رکن اساسی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: دشمن به دنبال تضعیف ارکان فرهنگ شهادت است.

دشمن به دنبال تضعیف ارکان فرهنگ شهادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عادل شریعت‌پور صبح امروز در همایش آموزشی مجریان طرح سپاس در این شهرستان که با حضور مدیرکل و معاونین اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از کارکنان برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه ربیع‌الاول اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه ضروری است.

وی آگاهی، اعتقاد و خلوص نیت را سه رکن اساسی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: کسانی که می‌خواهند در راه ترویج این فرهنگ حرکت کنند باید این سه رکن را دارا باشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران با بیان اینکه با آگاهی و اعتقاد قلبی و خلوص نیت می‌توان وارد مسیر ترویج فرهنگ شهادت و ایثار شد، عنوان کرد: تاریخ ثابت کرده هر کاری که با اعتقاد عمیق انجام شود، آن کار ماندگاری بیشتری خواهد داشت و دشمن امروز به دنبال تضعیف این ارکان سه‌گانه فرهنگ شهادت است.

شریعت‌پور عنوان کرد: اگر اعتقاد با جنبه عملی همراه باشد، می‌توان در کنار سایر عوامل به جامعه هدف خدمات‌رسانی بهتری کرد که در این میان بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند.

وی تأکید کرد: پایه و اساس کار ما صیانت از جامعه هدف بوده و وظیفه داریم به این جامعه هدف به شکل مطلوب خدمات متنوعی را ارائه دهیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران با بیان اینکه این بنیاد می‌تواند سازمانی پویا باشد و افراد در آن تعهد حرفه‌ای داشته باشند، یادآور شد: تسلط کامل به قوانین از دیگر عوامل مهم در راستای ترویج فرهنگ شهادت و ایثار و کمک به جامعه هدف است.

شریعت‌پور افزود: به طور یقین با داشتن خلوص نیت و تقویت باورهای دینی می‌توان راه ترویج مناسب فرهنگ شهادت و ایثار را در جامعه گسترش داد.

انتهای‌ پیام/82010/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول