اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای تدوین سند راهبردی فرهنگی انجام می‌شود

استقرار تیم علمی و دانشگاهی در منطقه ویژه پارس

خبرگزاری فارس: مشاور فرهنگی وزیر نفت گفت: برای تدوین سند راهبردی فرهنگی در منطقه ویژه پارس باید یک تیم علمی و دانشگاهی در پارس‌جنوبی مستقر شود.

استقرار تیم علمی و دانشگاهی در منطقه ویژه پارس

به گزازش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام محسن محمدپور ظهر امروز در سومین نشست کارگروه فرهنگی وزارت نفت در سازمان منطقه ویژه اظهار داشت: توجه به فرهنگ در مناطق صنعتی امری بسیار مهم است و در صنعت نفت به این مهم توجه ویژه‌ای شده است.

وی با بیان اینکه این نشست با هدف ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در پایتخت انرژی کشور برگزار شده افزود: ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی در دستور کار مسئولان قرار دارد..

مشاور فرهنگی وزیر نفت با اشاره به لزوم ایجاد سند راهبردی فرهنگی در صنعت نفت خاطرنشان کرد: زیرساخت‌ها و فعالیت‌های فرهنگی صنعت نفت در منطقه ویژه پارس متناسب با همه مناطق نفت‌خیز کشور به شکل استراتژیک شناخته شود و براساس آن سند راهبردی فرهنگی نوشته شود.

محمدپور ادامه داد: برای تدوین سند راهبردی فرهنگی در منطقه ویژه پارس باید یک تیم علمی و دانشگاهی در پارس‌جنوبی مستقر شود و این سند مطابق با نیازهای منطقه تهیه و تدوین شود.

مشاور فرهنگی وزارت نفت با اشاره به عدم انسجام فعالیت‌های فرهنگی در منطقه اظهار کرد: تلاش ما در صنعت نفت بر این اصل استوار است که با برگزاری چنین نشست‌هایی مشکلات اساسی، از هم‌گسیختگی فرهنگی و موازی‌کاری‌های فرهنگی شناسایی و در راستای حل آن گامی اساسی برداشته شود.

محمدپور با اشاره به ایجاد دفتر امور روحانیون در صنعت نفت گفت: این دفتر هم اکنون دارای 70 عضو است که امیدواریم مجموعه‌ای ویژه امور روحانیون هم‌تراز با دفتر امور روحانیون صنعت نفت در منطقه ویژه پارس تشکیل شود.

وی بیان کرد: از تمام توان و پتانسیل موجود برای رشد و پیشرفت فرهنگی در منطقه ویژه استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول