اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 19

سروقامت: جشن دانشجویی دانشگاه قرآن و حدیث برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و دانشجویی پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به برنامه‌های دهه مبارک فجر این مجموعه دانشگاهی از برگزاری جشن دانشجویی دانشگاه قرآن و حدیث خبر داد.

سروقامت: جشن دانشجویی دانشگاه قرآن و حدیث برگزار می‌شود

حسین سروقامت امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران به تشریح ویژه برنامه‌های پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث در ایام الله دهه مبارک فجر پرداخت و گفت: در دهه فجر امسال برنامه‌هایی را با همکاری تشکل‌های دانشجویی در مجموعه پردیس و خوابگاه دانشجویی خواهران برگزار می‌کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث اظهار داشت: مراسم جشن دانشجویی ‌ایام الله دهه فجر را در روز سه شنبه 17 بهمن ماه برگزار می‌کنیم که با برنامه‌های متنوعی همچون سخنرانی، تئاتر طنز، پخش کلیپ و مسابقه همراه خواهد بود.

وی برنامه دیگر این ایام را غبارروبی مزار شهدا عنوان کرد و افزود: برنامه غبارروبی مزار شهدا و همچنین شرکت در برنامه‌های فرهنگی فرهنگسرای رضوان بهشت زهرا (س) با همکاری بسیج دانشجویی پردیس تهران برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث دیدار با خانواده معظم شهدا، برپایی نمایشگاه کتاب، پوستر و عکس، بازدید دانشجویان از کاخ موزه سعد‌آباد، مسابقات کتابخوانی ویژه دانشجویان و کارکنان را از دیگر برنامه‌های ایام الله دهه مبارک فجر عنوان کرد.

سروقامت در بخش دیگری از این گفت و گو به برنامه‌های پیش‌بینی شده دهه فجر برای خوابگاه خواهران‌ پرداخت و گفت: برپایی نمایشگاه، پخش فیلم، اجرای تئاتر و مسابقات ورزشی نیز در خوابگاه دانشجویی خواهران برپا می‌شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث همچنین به برگزاری مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ویژه کارکنان پرداخت و افزود: روابط‌عمومی مجموعه پردیس تهران نیز برنامه‌هایی را همچون برگزاری جشن با حضور کارکنان پردیس، مسابقه کتاب‌خوانی، برگزاری نمایشگاه و پخش سرودهای انقلابی متناسب با دهه مبارک فجر انجام می‌دهد.

انتهای پیام/2462/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول