اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

واحدهای دانشگاهی تحت نظر ادارات تعطیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی از تعطیلی واحدهای دانشگاهی تحت نظر ادارات استان تا پایان سال جاری خبر داد.

واحدهای دانشگاهی تحت نظر ادارات تعطیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علی‌اکبر شعبانی‌فرد ظهر امروز در شورای هماهنگی دانشگاه‌های استان مرکزی اظهار داشت: به منظور یکسان‌‌سازی و پرهیز از موازی‌کاری در دانشگاه‌ها تا پایان امسال از ادامه فعالیت واحدهای دانشگاهی تحت نظر ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، دادگستری، و سایر ادارات جلوگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: متأسفانه هم اکنون شاهد موازی کاری وزارتخانه‌ها در تأسیس دانشگاه‌ها هستیم که این موضوع چالش‌ها و مشکلاتی را به وجود آورده است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه فعالیت دانشگاه‌های موازی موجب هدر رفتن هزینه، تجهیزات و منابع انسانی می‌شود، ادامه داد: یک‌پارچه سازی فعالیت دانشگاه‌ها نتایج ارزنده‌تری به دنبال خواهد داشت که باید در این زمینه تلاش کرد.

شعبانی‌فرد گفت: بدون شک مهم‌ترین وظیفه واحدهای علمی و آموزشی تربیت و پرورش مختصصان بخش‌های مختلف است که باید بکوشند این وظیفه خود را به نحو احسن به انجام برسانند.

وی ادامه داد: راه‌اندازی واحد دانشگاهی برای هر وزارتخانه در آینده مشکلات بسیاری را گریبانگیر جامعه خواهد کرد که می‌طلبد  وزارتخانه‌ها برای تربیت نیروی انسانی ماهر با دانشگاه‌های موجود و فعال کشور نهایت تعامل و همکاری را برقرار کرده و از راه اندازی واحدهای دانشگاهی مستقل پرهیز کنند.

غلامرضا فتح‌آبادی  مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی از فعالیت 82 مرکز دانشگاهی در استان خبر داد.

انتهای پیام/87003/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول