اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل خبر داد

صدور پایان کار 1000 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: بیش از یک هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی پایان کار دریافت کرده و در اختیار مردم منطقه قرار گرفته است.

صدور پایان کار 1000 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی

احمد حاج‌علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: تاکنون یک هزار و 700 پرونده مسکن احداث و بهسازی در روستاهای زلزله‌زده تشکیل شده که از این تعداد در یک هزار و 350 واحد مسکونی فونداسیون، اسکلت، سقف و دیوار‌کشی انجام شده است.

وی در خصوص اسکان زلزله‌زدگان در وضعیت آب و هوایی زمستانی استان آذربایجان شرقی نیز گفت: برای اسکان دائم زلزله‌زدگان در 19 روستا تمهیدات لازم اندیشیده شده و امکانات اسکان موقت از جمله کانکس برای سکونت مردم زلزله‌زده منطقه و همچنین نگهداری دام آنها تهیه شده و هم اکنون در حال استفاده می‌باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل یادآور شد: با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان، بسیج سازندگی و جمعیت هلال احمر تلاش برای سرعت‌بخشی به اسکان دائم ادامه دارد و بنیاد مسکن استان اردبیل نیز به عنوان ستاد معین تاکنون با تمامی توان در خدمت زلزله‌زدگان بوده است.

حاج‌علیزاده تصریح کرد: ما از تاریخ سوم شهریور ماه سال جاری کار احداث و بهسازی واحدهای مسکونی آسیب‌دیده در زلزله را آغاز کردیم و در طی چهار ماه گذشته آوار‌برداری به طور کامل انجام شده و عملیات به سرعت در حال انجام است.

این مسئول ابراز داشت: با بهتر شدن شرایط آب و هوایی سرعت کار نیز بالاتر خواهد رفت و واحدهای مسکونی برای اسکان دائم زلزله‌زدگان با سرعت ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل خاطرنشان کرد: سرعت خدمات‌رسانی و ساخت و ساز‌ها در منطقه زلزله‌زده آذربایجان شرقی نسبت به زلزله شهر‌های دیگر در سال‌های گذشته خیلی بالا بوده و تمامی دستگاه‌ها برای اتمام پروژه‌ها با تمام توان فعالیت می‌کنند به طوری که ضریب‌ عمل آنها بسیار بالا است و حتی می‌توان گفت پیشرفت پروژه‌های بنیاد مسکن استان اردبیل در این منطقه در زمان سه تا چهار ماه رکورد ملی و جهانی است.

انتهای پیام/62008/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول