اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی خبر داد

هزینه 130 میلیارد ریالی شرکت گاز برای بازسازی زیرساخت‌های مناطق زلزله‌زده ارسباران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: برای بازسازی و ایجاد زیرساخت‌ها در مناطق زلزله‌زده ارسباران بالغ بر 130 میلیارد ریال هزینه شده است.

هزینه 130 میلیارد ریالی شرکت گاز برای بازسازی زیرساخت‌های مناطق زلزله‌زده ارسباران

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، ولی‌الله دینی بعد از ظهر امروز در  مراسم افتتاحیه چهارمین المپیاد ورزشی شرکت گاز آذربایجان‌شرقی در اهر، هدف از برگزاری این المپیاد را در شهرستان اهر ادای احترام به جان‌باختگان زلزله اخیر منطقه ارسباران ذکر کرد.

وی، برگزاری این المپیادها را توسط شرکت گاز استان توجه به امر ورزش کارکنان و ترویج فرهنگ ورزش با ایجاد شور و نشاط در بین کارکنان ذکر کرد و افزود: تلاش داریم با تنوع‌بخشی به برنامه‌های فرهنگی ورزشی در کنار کارهای اداری، فنی و تخصصی به تقویت روحی و جسمی کارکنان نیز توجه ویژه داشته باشیم.

دینی در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در مناطق زلزله‌زده گفت: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده در تمام مناطق روستایی و شهری که زیرساخت‌های حوزه گاز آسیب دیده بودند، با تلاش پرسنل فنی و متخصصان این شرکت بازسازی شدند و در هیچ‌یک از روستاها و مناطق شهری مناطق زلزله‌زده در این حوزه مشکلی نداریم.

وی تأکید کرد: در زلزله اخیر آذربایجان‌شرقی 137 روستا آسیب‌دیده که دارای انشعاب گاز بوده‌اند، با تلاش شبانه‌روزی پرسنل این شرکت تمام زیرساخت‌های لازم در آنها فراهم شده و در مناطق شهری اهر، ورزقان، هریس و خواجه نیز هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

دینی گفت: هم اکنون برای بیش از 15 هزار خانوار در مناطق آسیب‌دیده از زلزله روستایی مجدداً گاز وصل شده و هر ساختمانی که عملیات اجرایی آن در مناطق روستایی به اتمام رسیده پس از تأیید، لوله‌کشی گاز این اماکن از سوی نظام مهندسی در عرض 24 ساعت انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: برای بازسازی و ایجاد زیرساخت‌ها در مناطق زلزله‌زده ارسباران بالغ بر 130 میلیارد ریال هزینه شده است.

المپیاد ورزشی شرکت گاز آذربایجان‌شرقی در چهار رشته برادران شامل، تنیس روی میز، فوتسال، والیبال و طناب‌کشی و برای خواهران در دو رشته آمادگی جسمانی و شنا در قالب 42 تیم برادران و در بخش خواهران نیز به صورت انفرادی در حال برگزاری است. 

انتهای پیام/60003/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول