اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی:

ساکنان فصلی در مناطق زلزله‌زده نگران نباشند/ آغاز ساخت و ساز از فروردین 92

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی گفت: واحدهای باقی ماند در مناطق زلزله‌زده از فروردین سال آینده در برنامه ساخت و ساز بنیاد مسکن قرار می‌گیرد.

ساکنان فصلی در مناطق زلزله‌زده نگران نباشند/ آغاز ساخت و ساز از فروردین 92

قربان احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: واحدهایی که در مناطق زلزله‌زده باقی مانده‌اند و عمدتاً جزو ساکنان فصلی هستند از فروردین سال آینده جزو برنامه‌های ساخت و سازی بنیاد مسکن قرار می‌گیرند. 

وی افزود: بنیاد مسکن در مورد ساخت و ساز در تعدادی از روستاها بین فصلی و دائمی بودن ساکنان گزینشی عمل نکرده و همزمان با انجام عملیات ساخت و ساز برای ساکنان دائمی، ساکن فصلی را نیز در برنامه کاری خود قرار داده است. 

محمدی با اشاره به اینکه ساخت و ساز برای ساکنان فصلی عمدتا در روستاهایی که میزان تخریب یا خسارت در آنها پایین‌تر از 30 درصد بوده مور توجه قرار نگرفته است، گفت: در عین حال در سایر روستاها در برنامه بود و تا مرحله اسکلت‌بندی نیز پیش رفته‌اند.

وی واحدهای آسیب دیده در مناطق روستایی را 18 هزار و 500 واحد اعلام و گفت: از این تعداد 9 هزار و 500 واحد بین 60 تا 100 درصد آسیب دیده و در واقع جزو واحدهای احداثی محسوب می‌شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن در آذربایجان‌شرقی آمار واحدهای شهری را نیز به این شرح عنوان کرد: کل واحدهای خسارت دیده 28 هزار واحد مسکونی که از این تعداد 4 هزار و 500 واحد جزو واحدهای احداثی به ثبت رسیده‌اند.

انتهای پیام/60002/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول