اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دی ماه انجام شد

انجام 278 ماموریت اورژانس در دشتستان

خبرگزاری فارس: مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان از انجام 278 ماموریت اورژانسی توسط فوریت‌های پزشکی دشتستان در دی ماه امسال خبر داد.

انجام 278 ماموریت اورژانس در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدعلی دهقان عصر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: توجه به بهداشت و درمان اهمیت زیادی دارد و باید در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار گیریم.

وی افزود: اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان در سال جاری همواره در راستای خدمات‌رسانی به مردم فعال بوده و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی دشتستان با گزارش عملکرد این مرکز در دی ماه خاطرنشان کرد: همه ماموریت‌های انجام شده توسط اورژانس دشتستان 278 مورد بوده که از این تعداد 225 مورد اعزام طی تماس‌های مردم و حوادث جاده‌ای بوده است.

دهقان تصریح کرد: همچنین تعداد 27 مورد از اعزام‌ها نیز درون‌استانی و سه مورد از اعزام‌ها برون‌استانی بوده که توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان انجام شده‌اند.

مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی گفت: از این تعداد ماموریت‌ها 27 مورد اعزام از بیمارستان 17 شهریور به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) و تنها سه اعزام به شیراز داشته‌ایم.

وی یادآور شد: 225 مورد از اعزام‌ها به بیمارستان 17 شهریور برازجان صورت گرفته و همانجا مورد مداوا قرار گرفته‌اند.

این مسئول اذعان داشت: از اعزام‌هایی که توسط اورژانس شهری و جاده‌ای انجام شده 27 نفر بیماری قلبی و عروقی، 71 نفر حوادث ترافیکی، پنج مورد سقوط از ارتفاع، سه مورد سوختگی، چهار مورد بیماری‌های مغزی، 13 مورد بیماری تنفسی، 131 مورد بیماری گوارشی و غیره و یک مورد غرق‌شدگی بوده است.

دهقان بیان کرد: میانگین زمانی بین تماس و رسیدن آمبولانس به محل ماموریت در ماه جاری در حوادث غیر تصادف جاده‌ای و ماموریت‌های تصادفی جاده‌ای پنج دقیقه و سه ثانیه بوده است که نسبت به میانگین استاندارد کشوری فاصله زمانی خوبی است که انتظار داریم در آینده این زمان کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول