اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کارگروه توسعه ورزش قهرمانی مازندران:

4 هیئت ورزشی مازندران با حکم سرپرستی اداره می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: برای برخی از هیئت‌ها که مجمع آنها طولانی شده سرپرست موقت انتخاب شد.

4 هیئت ورزشی مازندران با حکم سرپرستی اداره می‌شوند

مسعود آقاتبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: در حال حاضر برای مجمع عمومی هیئت تکواندو، شنا، کبدی، کشتی پهلوانی و باستانی و ورزش‌های سه‌گانه با توجه به اینکه انتخابات این هیئت‌ها طولانی شده با کمک فدراسیون‌های مربوطه سرپرست موقت انتخاب کردیم تا با برگزاری مجمع رئیس جدید خود را بشناسد.

وی درباره نفرات انتخاب شده در مجمع تصریح کرد: غلام پارساراد در تکواندو، عبدالله شیرزادی در کشتی پهلوانی و باستانی، خلیل‌الله انتظاری در کبدی و فرامرز نادری در ورزش‌های سه‌گانه به عنوان سرپرست موقت معرفی شدند که منتظر جواب استعلام از سوی فدراسیون‌های مربوطه هستیم.

آقاتبار در ادامه از تاخیر چند باره مجمع هیئت فوتبال مازندران خبر داد و افزود: زمان برگزاری مجمع هیئت فوتبال مازندران روز چهارشنبه در جلسه سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان استان با حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال مشخص می‌شود.

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی مازندران ابراز داشت: برای پست ریاست هیئت فوتبال استان هشت نفر نام‌نویسی کردند تا این هیئت نیز رئیس خود را بشناسد.

وی گفت: پیش از این قرار بود مجمع عمومی هیئت فوتبال مازندران 20 دی، 28 دی و دوم بهمن برگزار شود که بنا به دلایلی برگزار نشد و سه بار به تاخیر افتاد اما در آخرین نامه از فدراسیون زمان مجمع نهم بهمن اعلام شد.

آقاتبار در پایان خاطر نشان کرد: غلامرضا بهروان، محمدهادی خلردی، حمید رسولی، حسن کیومرثی، ابوالفضل خواجه محله، عادل روحی، مهدی ابراهیمی و حسین مکارمی به عنوان کاندیدای پست رئیس هیئت فوتبال مازندران رقابت سختی با هم دارند.

انتهای پیام/86005/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول