اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان عنوان کرد

کمبود 30 امام جمعه در خوزستان/ شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اقدام کند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در خوزستان از کمبود 30 امام جمعه در خوزستان خبر داد و گفت: امیدواریم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه این نیاز را برطرف کند.

کمبود 30 امام جمعه در خوزستان/ شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اقدام کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله سیدمحمد علی موسوی جزایری در جمع علما و روحانیون استان خوزستان اظهار داشت: هم‌اکنون با حضور گسترده مردم مؤمن، در 33 نقطه از استان نماز عبادی سیاسی جمعه بر پا می‌شود.

وی افزود: در شهرها، روستاها و نقاط مختلف خوزستان بیش از 3 هزار مسجد وجود دارد که این نشان از بافت مذهبی و ولایی استان دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان آمار حسینیه‌های موجود در استان خوزستان را بیش 10 هزار باب اعلام کرد و گفت: مردم خوزستان ارادتمند اهل بیت عصمت و طهارت(ع) هستند و نقشه‌های شوم دشمنان در این استان به نتیجه نخواهد رسید و پیشرفتی نخواهد کرد.

*فعالیت 45 حوزه علمیه در خوزستان

وی ادامه داد: روحانیت در خط مقدم مبارزه با دشمنان نظام اسلامی هستند و مجالی به دشمن نخواهند داد تا نقشه‌هایش را در استان ولایتمدار خوزستان اجرایی کند.

موسوی جزایری خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 45 حوزه علمیه در سراسر استان در حال فعالیت هستند که 16 حوزه آن در اهواز هستند که 300 نفر از روحانیون خوزستانی در سطح درس خارج در حال تحصیل هستند.

وی با ابراز خرسندی از حضور هیئتی از سوی حضرت امام خامنه‌ای در خوزستان و دیدار با علما و روحانیون این استان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب لطف بسیار بزرگی کردند که هیئتی به خوزستان فرستادند.

*بر عهد و پیمان خود با ولایت ایستاده‌ایم

وی با بیان اینکه مردم خوزستان مانند کوفیان خوش استقبال و بد بدرقه نیستند، افزود: ما بر سر عهد و پیمانی که با رهبر، مقتدا، سرور و مولایمان حضرت امام خامنه‌ای بسته‌ایم هستیم و بر سر بیعت خود خواهیم ایستاد؛ همانطور که در مقاطع مختلف انقلاب به‌ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس ایستادیم.

این استاد حوزه علمیه اهواز اضافه کرد: مردم استان خوزستان با علمداری علما و روحانیون سربازان فداکاری برای اسلام ناب محمدی(ص) هستند و این را در عمل نیز برای همگان ثابت کردند.

وی به تحریم‌های دشمن علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: همانطور که در صدر اسلام دشمن نتوانست با محاصره پیامبر اعظم(ص) و یارانش در شعب ابیطالب کاری از پیش برد با محاصره ایران نیز نقشه‌هایش اجرایی نخواهد شد بلکه این تحریم‌ها باعث پیشرفت علمی و تعالی جوانان ما می‌شود.

انتهای پیام/72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول