اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شاهرود

پیکر امام جمعه بیارجمند امروز تشییع می‏شود

خبرگزاری فارس: پیکر امام جمعه فقید بیارجمند امروز در شاهرود تشییع می‏شود.

پیکر امام جمعه بیارجمند امروز تشییع می‏شود

احمد احمدی، فرزند امام جمعه بیارجمند دقایقی پیش در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: مراسم تشییع پیکر امام جمعه بیارجمند که عصر روز گذشته دار فانی را وداع گفت، از ساعت 15 روز چهارشنبه در شاهرود تشییع می‏شود.

وی تصریح کرد: پیکر مطهر حجت‌الاسلام محمدرضا احمدی، امام جمعه فقید بیارجمند از مدرسه قلعه تا میدان امام شاهرود تشییع می‏شود و مردم با ایشان که سال‏ها در خدمت اسلام و انقلاب بودند، وداع می‏کنند.

فرزند امام جمعه بیارجمند افزود: این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استان سمنان، شهرستان شاهرود و بخش بیارجمند برگزار می‏شود تا ذره‏ای از خدمات ایشان را جبران کرده باشیم.

به دنبال درگذشت امام جمعه بیارجمند، امروز در سراسر استان سمنان عزای عمومی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام محمدرضا احمدی، امام جمعه بیارجمند عصر روز گذشته در بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود و به علت ایست قلبی ناشی از کهولت سن به دیار باقی شتافت و مردم استان سمنان را اندوهگین ساخت.

قرار است پیکر مطهر حجت‌الاسلام محمدرضا احمدی، امام جمعه بیارجمند هم‏زمان با روزهای اربعین حسینی ابتدا در شاهرود و سپس در بیارجمند تشییع و در همان جا به خاک سپرده شود.

در روزهای مصادف با ماه محرم‏الحرام و به برکت لطف و عنایت ارباب بی‏کفن، امام حسین(ع) و دعای خیر مؤمنان و دوستان، وضع عمومی امام جمعه بیارجمند بهبود یافته بود و امور درمانی مربوط به وی به خوبی پیگیری می‏شد.

بر اساس توصیه پزشکان معالج امام جمعه بیارجمند در ابتدای ماه محرم، وی باید در این برهه بیشتر تقویت شده و با کنترل بهتر و اطمینان بیشتری که از وضع وی حاصل خواهد شد، می‏توان این مرد دیانت و سیاست را در روزهای آینده باز هم در عرصه جهاد نظاره‏گر بود؛ اما این‏بار سکته قلبی به پیر بیارجمندی‏ها امان نداد.

احمدی که متولد سال 1311 است، امروز در حالی با مردم خداحافظی کرد که بسیاری از مشکلات منطقه بیارجمند همیشه با همت و محوریت وی و حمایت و همراهی مردم این شهر از امام جمعه بیارجمند به خوبی به سامان رسیده است و نباید در این مسائل از برکت حضور عالم عالی‏قدری چون وی در منطقه غافل بود.

انتهای پیام/2249/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول