اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه هشت قم خبر داد

آغاز عملیات احداث پارک جنگلی در پردیسان

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه هشت قم از آغاز عملیات احداث پارک جنگلی 29 هکتاری در بلوار دانشگاه پردیسان خبر داد.

آغاز عملیات احداث پارک جنگلی در پردیسان

موسی حاتمی فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: این بوستان در زمینی به مساحت 290 هزار متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیارد ریال در حال احداث است.

وی افزود: برنامه‌های مطالعاتی و نقشه‌های اجرایی احداث این بوستان به پایان رسیده و هم اکنون عملیات خاکریزی، آماده‌سازی و کاشت نیمی از این بوستان که حدود 15 هکتار است انجام شده و تاکنون 2 هزار اصله نهال در آنجا به صورت جنگلی کاشته شده است.

حاتمی فرد خاطرنشان کرد: در این بوستان احداث فضای سبز، کف‌پوش، جدول، روشنایی، وسایل بازی، پیست ورزشی، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی و آلاچیق پیش‌بینی شده است.

شهردار منطقه هشت بیان داشت: توسعه فضای سبز و اماکن تفریحی برای رفاه حال شهروندان از اهداف احداث این بوستان است.

وی از سخنان خود از احداث سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه پردیسان خبر داد و گفت: در حال حاضر در بوستان‌های خاتم الانبیاء، پردیس، ژاله و پارک شهر شاهد احداث سرویس بهداشتی هستیم.

حاتمی فرد ادامه داد: در هر یک از بوستان‌های یاد شده 12 چشمه سرویس بهداشتی در زمینی به مساحت 60 متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر 600 میلیون ریال ساخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه موضوع احداث سرویس‌های بهداشتی در پردیسان مسئله‌ای است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت، افزود: وجود سرویس‌های بهداشتی در شهر ارتباط مستقیم با بهداشت و سلامت فردی شهروندان دارد و باید این مسئله را مورد توجه بیشتری قرار دهیم و در آینده شاهد احداث و گسترش سرویس‌های بهداشتی در منطقه باشیم.

انتهای پیام/2258/ج20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول