اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی شهرداری تربت حیدریه:

احداث پارک مشاهیر تربت حیدریه کلید خورد

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی شهرداری تربت‌حیدریه گفت: با ساخت شش تندیس از مشاهیر دوره معاصر تربت‌حیدریه احداث پارک مشاهیر در تربت حیدریه کلید خورد.

احداث پارک مشاهیر تربت حیدریه کلید خورد

مرتضی شبان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت‌حیدریه اظهار کرد: به منظور آشنایی نسل جوان با هویت و تاریخ شهر و قدرشناسی از رجال و مشاهیری که در شهر تربت حیدریه در دوران معاصر در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی،فرهنگی و ساخت ابنیه عام‌المنفعه آثار مثبت و خیری از خود بر جای گذاشته‌اند.

وی تاکید کرد: با تصویب شورای اسلامی تربت‌حیدریه و پشتیبانی‌های مهدی ناصری شهردار تربت حیدریه این پروژه از تابستان سال ‌جاری آغاز و با ساخت تندیس 6 نفر از رجال دوران معاصر ادامه یافته است.

وی افزود: مرحوم امین‌التجار، محمدرضا لاری، صدر العلما، شهید برونسی ، شیخ عبدالسلام و شیخ احمد تربتی از جمله رجالی هستند که تندیس آنها ساخته شده است و ساخت 14 تندیس دیگر از رجال و شخصیت‌های تاریخ‌ساز تربت در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: با تکمیل تندیس‌های مورد نظر تندیس‌ها در سایتی با عنوان پارک مشاهیر شهرستان تربت‌حیدریه در باغ ملی نصب و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/70009/ت10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول