اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر انتشارات دانشگاه سمنان خبر داد

چاپ 26 عنوان کتاب در دانشگاه سمنان

خبرگزاری فارس: مدیر انتشارات دانشگاه سمنان از چاپ 26 عنوان کتاب از ابتدای امسال تاکنون در این دانشگاه خبر داد.

چاپ 26 عنوان کتاب در دانشگاه سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، حمیدرضا مولایی اظهار داشت: این کتاب‏ها با موضوعات مختلف ریاضی، آمار، شیمی، عمران، فرهنگی، اقتصادی، ادبی، دامپزشکی و مهندسی به چاپ رسیده‏اند.

مولایی با اشاره به رشد بیش از 25 درصدی چاپ کتاب در سال‏جاری نسبت به مدت مشابه پارسال ادامه داد: سه عنوان از این کتاب‏ها خلاصه مقالات همایش‏های برگزار شده در دانشگاه است.

مدیر انتشارات دانشگاه سمنان با بیان اینکه 10 عنوان از این کتاب‏ها هم تألیف اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه سمنان است، خاطرنشان کرد: مابقی کتاب‏های منتشر شده توسط اعضای هیئت علمی و اساتید این دانشگاه ترجمه و به مرحله چاپ رسیده‏اند.

مولایی، آنالیز عددی، مقدمه‏ای بر آنالیز هارمونیک، شیمی صنعتی، مقدمه‏ای بر روش المان محدود در مهندسی، آنالیز ریاضی، سیستم‏های مقاوم سازه‏ای در ساختمان‏های بلند، دوره فشرده در گرانش و کیهان‏شناسی کلاسیکی و مبانی شرعی و قانونی حجر، نفقه، ارث و وصیت را از جمله عناوین منتشر شده در دانشگاه سمنان بیان کرد.

وی، جهانی‏شدن فرآهم‏آوری: مقدمه‏ای بر مدیریت مجموعه کتابخانه در قرن بیست و یکم، اوربیتال‏های مولکولی کمپلکس‏های فلزات واسطه، پهنه‏بندی عوامل بیوفیزیکی مؤثر بر تولید محصولات کشاورزی و آسیب‏پذیری محیط‏های روستایی، مکانیک محیط‏های پیوسته و رهبری و مدیریت آموزشی را از دیگر عناوین منتشر شده در دانشگاه سمنان ذکر کرد.

مدیر انتشارات دانشگاه سمنان از انتشار آنالیز حقیقی، برنامه‏نویسی به زبان فرترن، اقتصادسنجی مقدماتی: یک روش جدید «مبانی تحلیل رگرسیون با داده‏های سری زمانی»، ترجمه اشعارالمجانی الحدیثه، مدیریت مالی بودجه‌بندی سرمایه و ریاضیات مالی، راهنمای تشخیص گونه‌های مختلف کنه در حیوانات اهلی منطقه مدیترانه و نقد 10 داستان کوتاه خبر داد.

مولایی، صفحات و پوسته‌های نازک: تئوری، تحلیل و کاربرد، پژوهش‌هایی در مبحث خیارات و شروط، بیوشیمی ساختمان، خلاصه مقالات دومین کنگره ملی علوم آزمایشگاهی دامپزشکی، مجموعه مقالات دومین کنفرانس رشد بلور ایران و خلاصه مقالات اولین همایش ملی موتورهای درون‏سوز را از دیگر عنوان‏های کتاب‏های چاپ شده در دانشگاه سمنان بیان کرد.

انتهای پیام/2249/ذ/ژ1001 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول