اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انتشارات دارالفکر خبر داد

برگزاری نمایشگاه کتاب فرصتی برای ارائه تازه‌های نشر

خبرگزاری فارس: مسئول انتشارات دارالفکر گفت: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب فرصتی است تا ناشران تازه‌های نشر خود را ارائه داده و مخاطبان کتاب‌های مورد نیاز را تهیه کنند.

برگزاری نمایشگاه کتاب فرصتی برای ارائه تازه‌های نشر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری هشتمین نمایشگاه کتاب استان قم سید محمد مولانا با اشاره به افزایش قیمت کتاب مبنی بر گرانی کاغذ اظهار کرد: افزایش قیمت کتاب سبب کاهش استقبال و جذب مخاطب به کتاب و کتابخوانی می‌شود.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت‌ کتاب سبب کاهش استقبال مخاطبان شده است گفت: ارائه بن کارت‌ها و تبلیغات در افزایش علاقه عمومی به کتاب و کتابخوانی تأثیرگذار است.

مسئول انتشارات دارالفکر خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب فرصتی است تا ناشران تازه‌های نشر خود را ارائه کرده و مخاطبان با آنها ارتباط برقرار کنند و کتاب‌های مورد نیاز را تهیه کنند.

مولانا خاطرنشان کرد: دانشجویان و طلاب به نمایشگاه‌های کتاب جذب شده بنابراین برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در افزایش میزان علاقه آنها به کتاب تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه بحران افزایش قیمت کاغذ کماکان وجود دارد گفت: این امر سبب بیکاری بسیاری از ناشران شده که معضل بزرگی محسوب می‌شود و امیدواریم که مسئولان برای حل این مشکل چاره‌ای بیاندیشند.

مسئول انتشارات دارالفکر خاطرنشان کرد: با حضور ناشرانی از استان‌های دیگر به ویژه تهران نمایشگاه کتاب به صورت کشوری برگزار می‌شود که این امر نیز در افزایش جذب مخاطب تأثیرگذار است.

وی عنوان داشت: انتخاب مکانی با وسعت مناسب و به دور از ترافیک از دیگر مواردی است که در افزایش جذب مخاطب مؤثر است.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول