اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان گلستان اهواز خبر داد

کسب گواهینامه‌های متعدد کیفیت توسط بیمارستان گلستان اهواز

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان گلستان اهواز از کسب گواهینامه‌های بین‌المللی ایزو مدیریت کیفیت، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای خبر داد.

کسب گواهینامه‌های متعدد کیفیت توسط بیمارستان گلستان اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی بیمارستان گلستان اهواز، حبیب حی‌بر اظهار داشت: اعتبار بیمارستان گلستان به حضور اعضای توانمند هیئت علمی و پزشکان حاذق و کادر درمانی باتجربه است که در تلاش هستند با کسب دانش روز آمد به مردم  خدمت نمایند و در مسیر ارتقا سلامت جامعه گام بردارند.

وی افزود: ما برای ارتقای هرچه بیشتر بیمارستان سعی کردیم انتظارات را بالا ببریم و با کسب گواهی ایزو، انتظارات را از خودمان و بیمارستان بیشتر کنیم و با توجه به پذیرش بیماران کشورهای اطراف مخصوصا کشور عراق در این بیمارستان اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی حائز اهمیت است .

وی گفت: سیستم مدیریت بیمارستان از همه اساتید و کارکنان بیمارستان کمال تشکر را دارد و بعد از حدود 9 ماه کادر درمان و بیمارستان در ممیزی ایزو و استانداردهای بین‌المللی قرار گرفت و بیمارستان گلستان شرایط آن را پیدا کرد گواهینامه‌های ایزو  بین‌المللی را کسب کند

وی افزود: استانداردهای بین‌المللی با دستور العمل‌های اعتباربخشی و حاکمیت بالینی که توسط وزارت بهداشت دنبال می‌شود همپوشانی دارند.

حی‌بر خاطر نشان کرد: ISO 9001 مدیریت کیفیت درمانی و آموزشی را تحت پوشش قرار می‌دهد، ISO 14001   و  ISO 18001  سلامت در اجرای همه فرآیندهای مدیریتی و ایمنی  و بهداشت را شامل می‌شود.

وی افزود: سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) شامل سه استاندارد بین‌المللی ISO 9001: 2008 ،ISO 14001: 2004  و OHSAS 18001: 2007 است.

وی افزود : ISO 9001: 2008 سیستم مدیریت کیفیت شامل نظام‌مند نمودن فعالیت ها،شناسایی و مستند نمودن روش‌های انجام کارها و فعالیت‌های بیمارستان است .

وی خاطر نشان کرد: ISO 14001 و  2004 سیستم مدیریت زیست محیطی منجر به حفاظت بیشتر از محیط زیست و استفاده بهینه از منابع طبیعی و مدیریت ضایعات می‌شود که این موضوع درباره جلوگیری از آسیب رسانی بیمارستان‌ها و رعایت فرآیندها بهداشتی بسیار اهمیت دارد.

انتهای پیام/72006/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول