اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌معاون اجتماعی ‌ـ فرهنگی شهرداری منطقه 20 خبر داد

بهره‌برداری از چند‌ پروژه فرهنگی منطقه 20/ویژه‌برنامه‌های قبله تهران‌

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی ‌ـ فرهنگی شهرداری منطقه 20 ویژه‌برنامه‌های دهه فجر شهرری را تشریح کرد.

بهره‌برداری از چند‌ پروژه فرهنگی منطقه 20/ویژه‌برنامه‌های قبله تهران‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حبیب‌الله غفوری ساعتی پیش در جمع خبرنگاران از برگزاری 115 برنامه فرهنگی‌، اجتماعی و ورزشی شهرداری منطقه 20 در سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که با شعار «انقلاب اسلامی، فجر محمدی (ص)» پیگیری می‌شود، خبر داد.

معاون اجتماعی ‌ـ فرهنگی شهرداری منطقه 20 همچنین از بهره‌برداری چندین پروژه فرهنگی‌ این منطقه در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و در این ارتباط اظهار داشت: در ایام دهه فجر چندین پروژه فرهنگی منطقه مشتمل بر مجموعه فرهنگی دروازه ری با 650 متر مربع فضای مفید، سه باب سرای محله، چهار زمین چمن مصنوعی فوتبال، تجهیز زورخانه جوانمرد و ... به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در تشریح ویژه‌برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد: طرح جهادی بازدید از خانواده‌های شهدای ساکن در حریم و روستاهای اطراف با حضور شهردار، قائم مقام، معاونان و روسای ادارات، بسیجیان و جمعی از پرسنل شهرداری، غبارروبی گلزار شهدا، نواختن زنگ انقلاب و ... از جمله برنامه‌های فرهنگی این ایام است.

غفوری با اشاره به ویژگی‌های طرح جهادی بازدید از خانواده‌های معظم شهدا گفت: در این طرح که در ایام دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد مدیران شهری با حضور در بیت شهدای والامقام شهرری ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا و دیدار و دلجویی از خانواده معظم آنها مشکلات خانواده شهدا که در ارتباط با تعمیرات، بهسازی و مناسب سازی محیط و ... باشد با حضور مسئولان حاضر در بیت شهدا تصمیم‌گیری شده و پس از آن اقدامات لازم در این ارتباط صورت می‌پذیرد.

معاون اجتماعی ‌ـ فرهنگی شهرداری منطقه 20 با اشاره به مراسم عطر افشانی مزار شهدا که در روز 19 بهمن ماه برگزار می‌شود از برگزاری 34 برنامه فرهنگی شامل برپایی شعر خورشید انقلاب، همایش میثاق با انقلاب با مشارکت پایگاه‌های بسیج در سطح مساجد منطقه، نشست‌های ادبی، شعر خوانی و ... خبر داد.

وی در ادامه با اشاره به ویژه‌برنامه روز 12 بهمن سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در محل جلوس حضرت امام خمینی (ره) بیان داشت: در روز 12 بهمن ماه شهرداری منطقه 20 در محل جلوس امام راحل در بهشت زهرا (س) میزبان پنج هزار نفر از شهروندان تهران است.

معاون اجتماعی ‌ـ فرهنگی شهرداری منطقه 20 در پایان تصریح کرد: در روز 22 بهمن 10 غرفه فرهنگی با مشارکت مردم و مدیران محلات در میدان شهرداری شهرری برپا می‌شود و جشن بزرگی نیز به مناسبت میلاد پیامبر (ص) در فرهنگسرای ولاء شهرری با حضور اقشار مختلف مردم و با مشارکت مساجد، پایگاه‌های بسیج و محلات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2462/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول