اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تاکستان خبر داد

برگزاری کرسی‌های آزاد‌ اندیشی در دهه‌ فجر

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان از برگزاری کرسی‌های آزاد‌ اندیشی در تاکستان در ایام دهه‌ مبارک فجر خبر داد.

برگزاری کرسی‌های آزاد‌ اندیشی در دهه‌ فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، مسلم لطفی‌زاده در جلسه ستاد دهه‌ فجر شهرستان تاکستان با مهم برشمردن برنامه‌ها و مراسم‌های ویژه دهه‌ مبارکه فجر اظهار داشت: حدود 50 عنوان برنامه متمرکز برای ایام‌الله دهه مبارک فجر در سطح شهر تاکستان و بخش‌های تابعه پیش‌بینی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان افزود: رویکرد تمام برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دهه‌ مبارک فجر پیرامون تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و همچنین مقایسه این دستاورد‌ها با ایام پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: برگزاری نشست‌ها و کرسی‌های آزاد‌ اندیشی در مورد مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و دینی از نمونه برنامه‌های ستاد دهه فجر در شهرستان تاکستان است.

لطفی‌زاده خاطر نشان کرد: کرسی‌های آزاد اندیشی پیش‌بینی شده با هدف ایجاد تأثیر مثبت بر نسل کنونی برگزار می‌شود.

در این جلسه مقرر شد تمام ادارات نسبت به ارایه آذین‌بندی و فضا‌سازی ادارات اقدام کنند.

همچنین مقرر شد اداره آموزش و پرورش تاکستان مدارس را برای سخنرانی زنگ انقلاب آماده کند و دانشگاه‌های شهرستان تاکستان نیز نسبت به برگزاری کرسی‌های آزاد ‌اندیشی و روشنگری در محیط دانشگاهی اقدام کنند.

هماهنگی برای ارایه گزارش فعالیت‌ها از سوی بخشداران، هماهنگی دیدار با امام جمعه، اجرای رژه موتوری، اجرای مسابقات ورزشی، اطلاع‌رسانی گسترده از برنامه‌ها از دیگر مصوباتی بود که در این جلسه مورد بحث و نتیجه‌گیری قرار گرفت.

انتهای پیام/77005/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول