اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس / 19

مطهری: دهه‌فجر سرآغاز تشکیل تمدن بزرگ جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شاهرود گفت: دهه‌فجر طلوع حکومت و سرآغاز تشکیل تمدن بزرگ اسلامی در جهان است.

مطهری: دهه‌فجر سرآغاز تشکیل تمدن بزرگ جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری ظهر امروز در جلسه ستاد دهه‌فجر سپاه شاهرود که با حضور معاونت‌ها و مسئولان اقشار مختلف بسیج در سالن جلسات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد، با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: بزرگ‏ترین رویداد قرن اخیر تشکیل حکومت اسلام در جهان بوده و این یک نقطه عطف در تاریخ جهان است.

وی با تأکید بر شناساندن انقلاب اسلامی به نسل جوان جامعه ادامه داد: باید تلاش کنیم در این برهه که استکبار با جنگ فرهنگی درصدد از بین بردن ریشه‌های انقلاب است، انقلاب اسلامی را به نسل نوجوان و جوان خود بشناسانیم.

فرمانده سپاه شاهرود افزود: باید برنامه‌های دهه‌فجر تداعی‏کننده حال و هوای روزهای پیروزی انقلاب باشد و همه اقشار مختلف بسیج با به‏کارگیری پتانسیل خود در این راه تلاش کنند.

وی با اشاره به 17 ربیع‏الاول گفت: با توجه به هفته وحدت و میلاد پیامبر رحمت و امام‌صادق (ع) باید برنامه‌ها در راستای گرامیداشت این اعیاد بزرگ شکل گیرد.

مطهری با بیان این‌که باید برای جشن میلاد و گرامیداشت دهه‌فجر آماده شویم، تأکید کرد: باید فضای شهر را اسلامی و انقلابی کنیم و این می‌طلبد که همه نیروها به‏کارگیری شوند.

فرمانده سپاه شاهرود گفت: نصب پارچه‌های مختلف با مضامین انقلاب اسلامی و همچنین به مناسبت 17 ربیع‌الاول در داخل شهر، مساجد، اداره‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها با همکاری همه اقشار بسیج انجام شود.

مطهری خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه و فشار اقتصادی دشمن باید تلاش کنیم تا دهه‌فجر امسال دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را بیان و فشارها و توطئه‌های دشمنان را نیز به ویژه برای نسل جوان واکاوی کنیم.

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی افزود: باید این موضوعات نیز در دهه‌فجر که دهه طلوع خورشید انقلاب اسلامی است، برای مردم تکرار شود تا ما از اهداف انقلابمان دور نشویم و تهاجم دشمنان اثری نداشته باشد.

گفتنی است، در این جلسه اقشار مختلف بسیج پیشنهادات خود را در برگزاری برنامه‌های دهه‌فجر ارائه کردند.

انتهای‌پیام/2249/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول