اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تأکید کرد

توجه به شعارمحوری سال در برنامه‌های دهه فجر

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: شعار سال جاری مبنی بر رونق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در برنامه‌های ایام‌‌الله دهه مبارک فجر فراموش نشود.

توجه به شعارمحوری سال در برنامه‌های دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام عبدالرحیم نیساری بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته ستاد دهه فجر نهادها و سازمان‌ها که در سالن جلسات شماره چهار استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری با لحاظ موقعیت فعلی کشورمان و جهان، عنوان رونق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را برای سال جاری برگزیده‌اند، بنابراین باید در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر پیرامون این موضوع و سرفصل‌های مختلف آن اطلاع‌رسانی شود.

وی ادامه داد: در مراسم‌ها و جشن‌های ویژه این ایام به طور قطع مردم به آذین‌‌بندی اقدام کرده و لوازم مختلف را مورد استفاده قرار می‌دهند، از این‌رو انتظار وجود دارد حتی در مورد وسایل ساده و جزئی نیز، از تولیدات داخلی کشورمان استفاده کنند تا فرهنگ استفاده کالای تولید داخل در جامعه نهادینه شود.

نیساری با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، شورای شهر و ریاست جمهوری قرار گرفته‌ایم، ادامه داد: مجریان مراسم باید در دعوت کردن سخنرانان بیشتر دقت کنند تا محفل رنگ و بوی انتخاباتی و تبلیغاتی به خود نگیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه در پوسترها و بنرهای تبلیغاتی باید فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری چاپ شود، افزود: مراسم‌های جشن و سرور باید حاوی نکات آموزنده نیز باشد، بنابراین لازم است به این موضوع توجه شایانی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه سازمان‌ها می‌توانند برنامه‌های مشارکتی نیز اجرا کنند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در سایه اتحاد، همدلی و یگانگی ملت به پیروزی رسیده است، بنابراین می‌توان در دهه مبارک فجر نیز این وحدت کلمه را به شکل برپایی برنامه‌های مشارکتی بار دیگر به منصه ظهور رساند.

انتهای پیام/61002/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول