اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بازرگانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خبر داد

حمایت از تولیدکنندگان داخلی در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر بازرگانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: امسال طرح‌های حمایتی متعددی از منابع و تولیدکنندگان داخلی در فرآیند خرید و تامین کالا در پارس جنوبی انجام شده است.

حمایت از تولیدکنندگان داخلی در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمدتقی علوی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تعیین‌کننده در صنعت نفت و گاز است و باید برای رشد و پیشرفت منطقه از تمام امکانات بهره ببریم.

وی افزود: استفاده از توان متخصصان داخلی در سال تولید ملی از اولویت‌های اساسی است و برای تحقق اهداف صنعت نفت تلاش می‌کنیم.

مدیر بازرگانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با تببین جایگاه این مدیریت در تعالی سازمانی خاطرنشان کرد: حمایت از تولید ملی از اولویت‌های کاری مدیریت بازرگانی در منطقه ویژه است.

علوی تصریح کرد: مجموعه مدیریت بازرگانی به عنوان بازوی اجرایی و عملیاتی سازمان با هدف ایجاد توسعه فعالیت‌های بازرگانی و اقتصادی در سطح سازمان و خارج از سازمان با استفاده بهینه از امکانات و توانایی‌های موجود در طی 10 ماه اخیر دستاوردهای خوبی برای سازمان به همراه داشته است.

وی با اشاره به برخی اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در مدیریت بازرگانی سازمان منطقه ویژه پارس اضافه کرد: ارایه خدمات بازرگانی مطلوب و سازنده به تمام واحدها و مدیریت‌های سازمان در زمینه تأمین و تدارک کالاها، نگهداری و توزیع کالا در سطح سازمان، تدوین و کاربرد سیستم یکنواخت کالا، بازاریابی، فروش کالا و خدمات و سایر زمینه‌های مرتبط از مهم‌ترین ماموریت‌های این مدیریت بوده که در 10 ماهه اخیر توانستیم این رسالت را به خوبی به سرانجام برسانیم.

علوی افزود: از دیگر اولویت‌ها و فعالیت‌های کاری این مدیریت ساماندهی و سازماندهی کالاها و اموال خارج از رده، اسقاطی در قالب برگزاری مزایده فروش به منظور کسب درآمد و تبیین و تشریح زیرساخت‌های درآمدی در مجموعه‌های سازمان با هدف ایجاد و تولید درآمد با در نظر گرفتن ماهیت و کارکردهای هر بخش از سازمان بوده است.

نقش کارکنان در توسعه و تعالی سازمانی در حوزه بازرگانی

این مسئول با اشاره به نقش کارکنان در توسعه و تعالی سازمانی در حوزه بازرگانی و تامین کالا گفت: بازبینی، اصلاح و تجدید نظر اساسی در ساختار تعیین شده مجموعه بازرگانی در راستای تعالی و ارتقاء بخشیدن به جایگاه و نقش کارکنان این مدیریت و ایجاد زمینه رشد و پیشرفت انگیزه‌های کاری کارکنان از برنامه‌های اولویت‌دار این مدیریت در حوزه تقویت منابع انسانی به عنوان یکی از مهم‌ترین مولفه‌های توسعه‌ای در سال جاری همواره مدنظر بوده است.

مدیر بازرگانی منطقه ویژه پارس با اشاره به سال حمایت از تولید ملی خاطرنشان ساخت: با توجه به شعار امسال و در سایه اجرای منویات مقام معظم رهبری تاکنون در این مدیریت طرح‌های حمایتی متعددی از منابع و تولیدکنندگان داخلی در فرآیند خرید و تامین کالا صورت پذیرفته و اولویت تمامی اقدامات بر مبنای حمایت از تولید داخلی و ملی بوده است.

انتهای پیام/2451/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول