اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گذشت 6 سال از افتتاح

سالن ورزشی چند منظوره شهدای چکنه سیستم گرمایشی ندارد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی امور ورزش و جوانان بخش سرولایت گفت: 6 سال از افتتاح سالن ورزشی چند منظوره شهدای چکنه می‌گذرد ولی هنوز این سالن به سیستم گرمایشی با گاز طبیعی مجهز نشده است.

سالن ورزشی چند منظوره شهدای چکنه سیستم گرمایشی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، برات‌علی انوری ظهر امروز و در پاسخ به خبرنگار فارس در نیشابور اظهار داشت: شهر چکنه به‌دلیل نبود اعتبار لازم هنوز از گاز طبیعی برخوردار نیست.

وی اظهار داشت: افزایش تقاضا برای استفاده از سالن ورزشی چند منظوره در مرکز بخش علت احداث این سالن بود اما نه تنها سیستم گرمایشی مناسبی در این سالن وجود ندارد بلکه این سالن هنوز گازکشی نشده است.

مسئول نمایندگی امور ورزش و جوانان بخش سرولایت ادامه داد: در حال حاضر سه سالن ورزشی برای استفاده عموم مردم در روستاهای برزنون، عبدالله‌گیو و شهر چکنه وجود دارد که هیچ ‌کدام دارای سیستم گرمایشی مناسبی نیستند.

انوری عنوان کرد: کمبود امکانات ورزشی در بسیاری از روستاها مشهود است و برای برطرف‌ شدن این کمبودها انتظار می‌رود مسئولان شهرستان به ورزش سرولایت بی‌توجه نباشند.

وی اضافه کرد: همکاری و تعامل دهیاران در امر ورزش می‌تواند به رشد کمی و کیفی ورزش روستاها مؤثر واقع شود.

انتهای پیام/70005/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول