اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هاکی استان اصفهان:

واگذاری سالن‌های ورزشی در اصفهان عادلانه نیست

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هاکی استان اصفهان گفت: واگذاری سالن‌های ورزشی در استان به هیئت‌های ورزشی عادلانه نیست.

واگذاری سالن‌های ورزشی در اصفهان عادلانه نیست

مجید معین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هیئت هاکی برای انجام برنامه‌های خود و تمرین ورزشکاران سالنی را در اختیار ندارد و با مشکلات زیادی مواجه شده‌ایم.

وی با انتقاد از وضعیت تقسیم سالن‌های ورزشی بین هیئت‌های ورزشی استان اصفهان تصریح کرد: تقسیم سالن‌های ورزشی عادلانه نیست و برخی هیئت‌ها دو یا سه سالن در اختیار دارند و برخی دیگر از هیئت‌ها نیز با مشکل نبود سالن مواجه هستند.

رئیس هیئت هاکی استان اصفهان ادامه داد: به طور نمونه سالن پیروزی در حالی در اختیار هیئت ورزش‌های بومی و محلی قرار گرفته که عمده فعالیت این هیئت در روستاهاست و به این سالن نیاز مبرمی ندارند.

وی با بیان اینکه سالن نداشتم مشکلات زیادی را برای این هیئت به وجود آورده است، تأکید کرد: از زمانی که ریاست هیئت را دراخیتار گرفتم، از مدیر کل سابق درخواست سالن داشتم که تاکنون به این درخواست جوابی داده نشده است.

معین افزود: تا به حال سه بار تصمیم گرفته شده که سالنی به هیئت هاکی اختصاص پیدا کند اما به مرحله واگذاری نرسیده است تا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنیم.

انتهای پیام/63006/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول