اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل سابق میراث فرهنگی استان اردبیل خبر داد

ثبت 700 اثر استان اردبیل در فهرست آثار ملی

خبرگزاری فارس: مدیرکل‌ سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: تا سال 84 تنها 250 اثر ثبت شده در فهرست ملی داشتیم که این تعداد هم‌اکنون به 700 اثر رسیده و با یک جهش مناسبی روبه‌رو هستیم.

ثبت 700 اثر استان اردبیل در فهرست آثار ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز ندایی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر‌کل جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل که در نگارخانه خطائی برگزار شد، اظهار داشت: در طول مدتی که در این اداره کل حضور داشتم تمام تلاشم بر این بود تا کارهای شایسته‌ای را به مردم استان اردبیل ارائه کنم.

وی ادامه داد: بنده از سال 83 به عنوان معاون در سازمان میراث فرهنگی استان اردبیل حضور یافتم و همواره سعی کردم کارهای ارزشمندی از خود برجای بگذارم.

مدیرکل‌ سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل یادآور شد: در سال 87 به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل معرفی شدم و طی این مدت همواره سعی کردم در کارنامه‌ کاری‌ام ثبت میراث‌ فرهنگی استان را به یادگار بگذارم.

ندایی بیان کرد: در طول این مدت حضور و خدمتگزاری‌ام در این استان ساماندهی و ثبت بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی در فهرست آثار ملی از جمله کارهای ارزشمندی بوده است که انجام داده‌ام.

این مسئول افزود: در همه بخش‌ها توانستیم کار موفقی از خود برجای گذاریم بخصوص در بخش صنایع دستی هم آموزش‌های خوبی به هنرجویان داده شد.

مدیرکل‌ سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در پایان سخنان خود گفت: در بخش گردشگری هم برای اولین بار توانستیم اعتبار خوبی را برای تکمیل زیرساخت‌ها در نظر بگیریم و این برای توسعه استان موثر واقع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم استاد عسگر شاهی شاعر و هنرمند اردبیلی نیز به شعر‌خوانی پرداخت.

انتهای پیام/62003/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول