اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خبر داد

دستگیری کلاهبردار اصناف در مهاباد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: فردی شیاد که در مهاباد اقدام به کلاهبرداری از اصناف می‌کرد دستگیر شد.

دستگیری کلاهبردار اصناف در مهاباد

علی جدیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: پس از دریافت خبری مبنی بر صدور چک بلا محل توسط فردی شیاد در مهاباد که اقدام به کلاهبرداری از اصناف پر درآمد مهاباد می‌کرده، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی مهاباد قرار گرفت.

وی ضمن توضیح روش‌های کلاهبرداری این فرد افزود: فرد کلاه‌بردار با طعمه قرار دادن صرافان و طلافروشان مهاباد و صدور چک بلامحل و یا وعده‌های پوچ مبنی بر استفاده از نوسانات بازار ارز و طلا و سود دهی به فروشندگان، اقدام به اخاذی مقادیر بی‌شمار نموده و متواری می‌شد.

جدیدی با بیان اینکه کلاهبردار فراری هنگام اخاذی توسط مأموران انتظامی مهاباد دستگیر شد، ادامه داد: متهم هنگام کلاهبرداری توسط مأموران انتظامی دستگیر شده و با قرار قانونی راهی زندان شد.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه پیگیری موضوع با تلاش مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد، ابراز داشت: با توجه به اینکه کلاهبردار دستگیر شده ابتدا اتهام‌های وارد شده را تکذیب کرد ماموران انتظامی دلایل و مدارک موجود را ارائه نموده و شاکیان پرونده را حاضر کردند که وی مجبور به اقرار به اخاذی و کلاهبرداری از 9 نفر به ارزش 10 میلیارد ریال شد.

انتهای پیام/61012/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول