اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج اصناف:

اصناف نقش مؤثری در پیشبرد اهداف اقتصادی دارند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: مجامع و اتحادیه‌های صنفی در پیشبرد اهداف اقتصادی نقشی مؤؤثر و مهم دارند.

اصناف نقش مؤثری در پیشبرد اهداف اقتصادی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سردار محمد ابراهیم کریمی، پیش از ظهر امروز در نخستین همایش نقش اصناف در اقتصاد مقاومتی در یزد اظهار داشت: اصناف از گذشته تاکنون در برهه‌های مختلف تاریخی دینی همواره یار و یاور نظام و انقلاب بوده‌اند و اکنون نقش مهم‌تری را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز با تلاش همه ملت رقم خورده و مقدمات شکست دشمنان مهیا شده است که اصناف نیز باید بیش از گذشته یاریگر این امر مهم باشند.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرامین رهبری پیرامون نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمن افزود: زمان آن فرا رسیده که از حرف زدن و شعار دادن دور شویم و به گفته‌ها جامه عمل بپوشانیم.

سردار کریمی با اشاره به اینکه شهدا برای حفظ و استقلال نظام اسلامی دست به جهاد الهی زده و در این مسیر جهاد‌گونه از تمام هستی و جان و ناموس خویش نیز گذشتند، عنوان کرد: اکنون زمان آن فرا رسیده تا ما نیز راه شهدا را ادامه دهیم و از جانفشانی‌ها و خون شهدا پاسداری کنیم.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در طول انقلاب اسلامی و سال‌های بعد از انقلاب اظهار داشت: دشمن همواره در تلاش بوده تا ملت ایران را تسلیم خواسته‌های شوم خود کند که در این راه تمامی توطئه‌های خود را خنثی شده دیده و نقشه‌های او تحقق نیافته است.

کریمی همچنین تقویت فرهنگ کار و تولید، اصلاح الگوی مصرف و پرهیز از اسراف کاری، حمایت از تولید ملی، استفاده از تمامی ظرفیت‌های کشور، تقویت روحیه خودباوری و حمایت از بخش خصوصی را از مؤلفه‌های لازم اقتصاد مقاومتی برشمرد.

کریمی تصریح کرد: بسیج اصناف با شیبی ملایم و به دور از رفتارهای سطحی و غیرعالمانه در راستای ترویج و عملیاتی‏ سازی اقتصاد مقاومتی در بازار حرکت می‌کند و با همان شیب ملایم نیز بر روند مصرف داخلی اقدام خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور تاکید کرد: هنوز در مغازه‌ها شاهد فروش کالاهایی با مارک خارجی و امثال آنها هستیم و خواسته ما این است که سهم خود را آرام آرام ادا و این را به فرهنگ تبدیل کنیم چراکه عرق وطن دوستی و مصرف تولیدات داخلی باید در مغازه‌ها دیده شود.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی الزاماتی دارد از جمله اینکه باید به تولید ملی خودمان بها دهیم و برای آن ارزش قائل شویم و این موضوع را به فرهنگ در جامعه تبدیل کنیم که استفاده از توان بسیج در این بخش لازم و مؤثر است.

انتهای پیام/2464/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول