اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در قزوین:

اصناف برای پخش عادلانه ثروت در جامعه تلاش کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: اصناف باید تلاش کنند تا ثروت در جامعه به صورت یکسان و عادلانه پخش شود.

اصناف برای پخش عادلانه ثروت در جامعه تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین نماینده ولی فقیه در استان قزوین امروز در مجمع استانی بسیج اصناف استان قزوین در طی سخنانی به نقش اصناف در توزیع ثروت در جامعه پرداخت.

وی افزود: ثروت در جامعه باید به صورت یکسان پخش شود، اصناف و متولیان اقتصادی نقش کلیدی و اساسی را در این عرصه به عهده دارند و باید تلاش کنیم تا دشمنان نتوانند این گونه جلوه دهند که دولت و نظام مقصر است و مردم در مقابل نظام قرار گیرند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در بخشی از سخنان خود بر این نکته تأکید کرد که باید با همت بسیج، اصناف و عموم مردم تلاش کرد تا اوضاع کنونی کشور را بهبود بخشید و التهاب را از بازار کاهش داد و بر توطئه‌های دشمن فائق شد.

باریک‌بین ادامه داد: اصناف باید به گونه‌ای تلاش کنند که بازار را در کنترل خود داشته باشند و اوضاع اقتصادی را ثبات ببخشند.

وی تشکیل این گونه جلسات را ‌گام‌هایی برای ثبات بخشیدن به بازار داخل استان برشمرد و بر لزوم ادامه تشکیل این گونه جلسات تأکید کرد.

انتهای پیام/77008/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول