اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال الوند همدان:

3 دروازه‌بان کاملاً آماده را در اختیار داریم

خبرگزاری فارس: مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال الوند همدان گفت: تیم الوند سه دروازه‌بان کاملاً آماده را در اختیار دارد تا با صلاحدید کادر فنی در هر بازی درون دروازه‌ بایستند.

3 دروازه‌بان کاملاً آماده را در اختیار داریم

مصطفی ‌کاشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در همدان درباره شرایط دروازه‌بان‌های الوند اظهار داشت: شرایط هادی ‌زرین‌ساعد، رسول ‌بلاغی و صدرا بهبهانی سه دروازه‌بان الوند بسیار خوب است، همگی در طول هفته تمرینات خوبی را انجام داده‌اند و بسیار آماده هستند و هر کدام که درون دروازه بایستند فرقی نمی‌کند و مهم کسب بهترین نتیجه در هر مسابقه است.

وی با اشاره به اینکه هادی ‌زرین‌ساعد چون از همه با تجربه‌تر است درون دروازه الوند قرار می‌گیرد افزود: هادی یکی از دروازه‌بان‌های خوب ایران است و در این شانزده هفته‌ای که درون دروازه ما ایستاده تنها هشت گل دریافت کرده است که دو گل آن پنالتی بوده است که این نشان از آماده بودن این بازیکن است.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال الوند همدان درباره سرماخوردگی هادی زرین ساعد عنوان کرد: در طول هفته بعضی از بازیکنان دچار ویروس جدید سرماخوردگی شدند که هادی هم جزو این بازیکنان بود اما شرایط این بازیکن خوب شده و قطعاً درون دروازه خواهد ایستاد.

کاشی در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی بر ارزیابیش از شرایط بازی با نفت مسجد سلیمان گفت: این تیم یکی از تیم‌های پرطرفدار گروه ما است که شرایط بازی کردن برابر این تیم‌ها بسیار سخت است همچنین تغییر سرمربی این تیم باعث شده شوک جدیدی به بازیکنان این تیم وارد شده، ولی ما برای جنگ به مسجد سلیمان می‌رویم.

وی درباره حساس‌تر شده بازی‌ها در هفته‌های پایانی بیان کرد: در این 10 هفته باقی از لیگ و هرچه به هفته‌های پایانی نزدیک‌تر می‌شویم تیم‌ها خطرناک‌تر می‌شوند بعضی از تیم‌ها برای سقوط نکردن می‌جنگند.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال الوند همدان افزود: با توجه به اینکه در این فصل چهار تیم از لیگ دسته یک سقوط می‌کنند تیم‌های زیادی این خطر را حس می‌کنند، بازی‌ کردن در برابر این‌ تیم‌ها بسیار سخت است چون که تیم‌های سقوط‌کننده چیزی برای از دست دادن ندارند و دست به یک بازی انتحاری خواهند زد.

گفتنی است تیم الوند همدان با انجام شانزده بازی 9 برد چهار مساوی و سه باخت و کسب 31 امتیاز در رده دوم جدول گروه الف لیگ دسته اول قرار دارد و در هفته هفدهم باید در روز پنجشنبه پنجم بهمن ساعت 14:15 دقیقه در مسجد سلیمان به میهمانی تیم نفت این شهر برود.

انتهای پیام/2499/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول