اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم تیم فوتبال الوند همدان:

بازی در تیم الوند همدان برایم افتخار است

خبرگزاری فارس: مهاجم تازه وارد الوند همدان با ابراز خرسندی از حضورش در تیم الوند گفت: افتخار می‌کنم که در این باشگاه حضور دارم و برای خوشحالی مردم همدان به میدان می‌روم.

بازی در تیم الوند همدان برایم افتخار است

مهران‌ جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه شرایط خوبی برای بازی دارد، اظهار کرد: با تمرینات خوبی که در طول هفته داشته‌ایم تمام بازیکنان نیز در شرایط ایده‌آلی قرار دارند.

وی با بیان اینکه از نظر آمادگی بدنی و شرایط روحی روانی همه چیز مناسب است، تأکید کرد: تیم در این هفته بسیار خوب تمرین کرده به طوری که حتی یک روز هم تمرینات تیم تعطیل نشده و به طور منظم و فشرده خود را آماده حضور در رقابت‌ها کرده‌ایم.

مهاجم الوند درباره باخت هفته گذشته برابر نساجی بیان داشت: باید گفت که تیم ما به شرایط زمین ورزشگاه شهدای ساری باخت، وقتی فیلم نیمه اول بازی را دیدم حسرت خوردم که چرا این بازی را واگذار کردیم، ما کاملاً سوار بر بازی بودیم یکی دو موقعیت خیلی خوب را نیز از دست دادیم.

وی درباره بازی برابر سنگ‌آهن بافق با بیان اینکه این تیم خوب و قدرتمند است، گفت: از زمانی که افشین‌ پیروانی سرمربی این تیم شده، وضعیت بهتری نیز برای این تیم رقم خورده است.

جعفری درباره حضور خود در باشگاه الوند به فارس گفت: رامین خسروی در نیم‌فصل با من تماس گرفتند که شرایط الوند بسیار خوب است، همین موضوع باعث شد که به الوند بیایم البته سنگ‌آهن ‌بافق هم پیشنهاد بازی در تیمش را به من داد، ولی به خاطر بعد مسافت این درخواست را رد کردم.

وی درباره درخشش خود در بازی ماشین‌سازی تبریز بیان کرد: به طور قطع با زحمات بازیکنان توانستم گل‌زنی کنم، چرا که فوتبال یک کارگروهی است.

مهاجم تیم الوند گفت: قول می‌د‌هم اگر هواداران حمایت کنند تیم ما با قدرت به لیگ برتر صعود می‌کند.

تیم فوتبال الوند همدان در قالب هفته شانزدهم لیگ دسته اول چهارشنبه 27 دی ماه ساعت 14 در ورزشگاه قدس همدان میزبان تیم سنگ‌آهن‌بافق است تا به این هفته الوند با انجام 15 بازی و کسب 28 امتیاز در رتبه دوم جدول گروه الف لیگ دسته اول قرار دارد.

انتهای پیام/2499/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول