اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم فوتبال الوند:

مردم همدان لایق بهترین‌ها در ورزش ایران هستند

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال الوند همدان گفت: مردم فهیم و خونگرم استان همدان با فرهنگی بالایی که دارند لایق بهترین‌ها در ایران هستند و این حضور و حمایت تماشاگران مسئولیت ما را برای ادامه کار چند برابر می‌کند.

مردم همدان لایق بهترین‌ها در ورزش ایران هستند

نوید عاشوری عصر امروز در حاشیه تمرین ریکاوری تیمش بعد از بازی سنگ آهن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان اظهار داشت: خدا را شاکریم در یک مسابقه خانگی با حمایت و تشویق مردم پرشور همدان توانستیم بازی یک بر صفر باخته را با برد دو بر یک عوض کنیم و به آنچه که مستحقش بودیم برسیم و دل هواداران استان همدان را شاد کنیم.

وی افزود: حضور طلایی‌منش و کادر 100 درصد بومی تیم باعث شده تا تمامی بازیکنان چه بومی و غیر بومی با غیرت و عرق خاصی به زمین مسابقه بروند و هر کسی که به صلاحدید کادر فنی در ترکیب قرار می‌گیرد سعی دارد بهترین بازی را برای تیم انجام دهد و این مسئولیت برای ما بازیکنان همدانی سخت‌تر و بیشتر است.

زننده یکی از دو گل برتری تیم فوتبال الوند تصریح کرد: برد در یک مسابقه فوتبال به عملکرد یک بازیکن خلاصه و منتهی نمی‌شود و قطعاً وقتی مهاجم در این تیم صاحب موقعیت شده و گل می‌‌زند حاصل کار تیمی است و خدا را شکر که هماهنگی و همدلی در تیم به عنوان به یک اصل تبدیل شده و فکر همه بازیکنان نتیجه گرفتن تیم است نه گلزنی و تک رویی کاذب که برای هر تیمی خطرناک است.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار ورزشی فارس مبنی بر آیا در محوطه جریمه تمارض کرده و مستحق دریافت کارت زرد از داور بوده یا نه ابراز کرد: متأسفانه داور برای اینکه بازی را در اختیار داشته باشد از کارت‌های زیادی استفاده کرد و با اعتراض‌های پی در پی که از نیمکت تیم حریف به داوران خط و داور وسط می‌شد روی تصمیمات گروه داوری تأثیر گذاشت و چندین بار در محوطه جریمه مدافعان تیم سنگ آهن مرتکب خطای 100 درصد شدند که همه این صحنه‌ها را داوران چشم پوشی کردند و شک نکنید کارت زرد را بی‌جهت گرفتم و قصد فریب داور را نداشتم.

عاشوری با بیان این که تیم سنگ آهن بافق نسبت به بازی دور رفت کاملاً متحول شده بود، خاطرنشان کرد: این تیم کادر فنی خوبی که دارد و مشخص بود که با تیم کار شده و در 20 دقیقه اول بازی اسیر حملات مهاجمان این تیم شدیم و گل دریافت کردیم، اما با تغییرات تاکتیکی که از سوی کادر فنی اعمال شد خدا را شکر نتیجه گرفتیم و سه امتیاز شیرین از یک بازی خانگی به اندوخته خود اضافه کردیم.

وی در پایان با تشکر از مردم همدان که در هر بازی با حضور در ورزشگاه باعث دلگرمی بازیکنان تیم الوند می‌شوند، یادآور شد: هواداران همدانی از مسابقات لیگ دسته دوم به عنوان حامی اصلی تیم الوند کنار تیم خودشان بودند و باعث دلگرمی تمامی بازیکنان به خصوص بازیکنان بومی همدانی شدند که امیدواریم در 10 هفته باقی مانده از لیگ امسال و موقعیتی که تیم الوند در جدول رده‌بندی دارد بیشتر از قبل با حضور در بازی‌های خانگی مشفق تیم خودشان باشند.

تا پایان هفته شانزدهم از مسابقات فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) تیم فوتبال الوند همدان با کسب 31 امتیاز در جایگاه دوم جدول گروه یک این مسابقات قرار دارد و روز پنج شنبه پنجم بهمن ماه باید در شهر مسجد سلیمان برابر تیم نفت این شهر به میدان برود.

انتهای پیام/2499/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول