اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه الوند همدان:

کسب 3 امتیاز را مدیون هواداران همدانی هستیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه الوند همدان با اشاره به پیروزی در مقابل تیم سنگ‌آهن بافق گفت: با وجود سرمای هوا، هواداران همدانی با حضور خود باعث شدند تا بازیکنان ما با روحیه بهتر برابر حریف قرار بگیرند و سه امتیاز کسب کنند.

کسب 3 امتیاز را مدیون هواداران همدانی هستیم

بهرام ‌یدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: با گذشت 16 هفته از مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با همدلی و اتحاد و با استفاده از بازیکنان بومی و کادر فنی صد در صد همدانی بازی‌های خوبی را ارائه دهیم و با کسب نتایج خوب دل مردم فهیم و ورزش‌دوست همدان را شاد کنیم.

وی در ادامه با اشاره به سنگینی بازی مقابل سنگ‌آهن بافق افزود: تیم فوتبال سنگ‌ آهن از کادر فنی بسیار با تجربه‌ای برخوردار بود و تیم بسیار خوبی را بعد از تغییر مربی روانه مسابقات کرده بودند.

مدیرعامل باشگاه الوند همدان اظهار داشت: در رقابت‌های لیگ دسته یک، رقابت‌ها برای تمام تیم‌ها بسیار نزدیک شده و همه تیم‌ها مدعی هستند و سنگ ‌آهن هم یکی از تیم‌های مدعی و قدرتمند گروه یک محسوب می‌شود که در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی افزود: کسب پیروزی با تعداد گل زیاد نشانگر رشد و پیشرفت این تیم بوده که خدا را شاکریم با حمایت هواداران همدانی و همت و غیرت بازیکنان تیم به سه امتیاز با ارزش دست یافتیم.

یدی یادآور شد: بازیکنان ما امروز بازی بسیار خوبی را انجام دادند و با قدرت و دوندگی بالای خود بازیکنان سنگ ‌آهن را اسیر کردند، من احساس کردم که سنگ‌ آهن برای کسب یک امتیاز به همدان آمده بود که از ترکیب این تیم مشخص بود ولی بازیکنان با اجرای تک تک دستورات تاکتیکی کادر فنی به برتری برابر میهمان خود دست یافتند.

مدعامل باشگاه الوند همدان در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه از داوری این بازی رضایت دارد یا نه؟ تصریح کرد: فکر می‌کنم مصاحبه‌ها و حرف‌های افشین پیروانی سرمربی تیم سنگ آهن در مورد مشکلات داوری در لیگ دسته یک بر روی کار داوری تأثیر داشت و شاید سوت‌های 50 به 50 هم به نفع حریف زده شد و این در حالی بود که در دو صحنه خطای بازیکنان سنگ آهن روی مهاجمان ما پنالتی بود که داور از آن به راحتی گذشت.

وی با بیان اینکه در نیم‌فصل دوم شرایط بازی‌ها بسیار سخت است، اظهار داشت: تمام تیم‌ها برای بقا، صعود یا عدم سقوط چیزی برای از دست دادن ندارند و بازی انتحاری را ارائه می‌دهند.

یدی گفت: نتیجه هیچ یک از بازی‌ها قابل پیش‌بینی نیست و با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی این شرایط تشدید می‌شود که امیدواریم تیم فوتبال الوند با کسب نتایج خوب نماینده شایسته‌ای برای فوتبال شهر و استان همدان باشد و با صعود به لیگ برتر تمام قدرت و قابلیت‌های همدان را به رخ رقیبان بکشیم.

تا پایان هفته شانزدهم از مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) تیم فوتبال الوند همدان با کسب 31 امتیاز در جایگاه دوم جدول گروه یک این مسابقات قرار دارند.

انتهای پیام/2499/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول