اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال الوند:

برای کسب حداکثر امتیاز در دیدارهایمان می‌جنگیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال الوند همدان گفت: برای کسب حداکثر امتیار در دیدارهایمان می‌جنگیم تا با کسب امتیاز در کورس قهرمانی لیگ دسته یک فوتبال باقی بمانیم.

برای کسب حداکثر امتیاز در دیدارهایمان می‌جنگیم

رضا‌ طلایی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان بیان داشت: در نیم‌فصل دوم و دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته یک جدول بسیار حساس است و هر بازی حکم شش امتیاز و فینال را دارد و تیم‌ها بسیار آماده‌‎‌تر شده‌اند و خود را تقویت کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به شکست غیر فوتبال هفته قبل در ساری برای این بازی تمرینات خوبی را در هفته قبل و بازگشت از شمال انجام دادیم که با حمایت و حضور هواداران همدانی در خانه محکوم به برد بودیم، باید به تمام بازیکنان خسته نباشید بگویم که واقعاً یک بازی جانانه را انجام دادند و دل مردم خونگرم همدان را شاد کردند.

طلایی‌منش درباره تیم سنگ‌آهن نیز بیان کرد: تغییرات ایجاد شده در کادر فنی این تیم و حضور افشین پیروانی و رضا شاهرودی از مربیان کاربلد کشور، در روند نتیجه‌گیری آنها بسیار تأثیر داشته است به طوری که در پنج بازی گذشته خود بیش از 12 گل را به ثمر رسانده بودند و در این بازی هم به روی دروازه ما بسیار فشار وارد کردند.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر زمان برگشتن مصدوم تیم الوند گفت: دو بازیکن تأثیرگذار خود را در سه هفته اخیر در اختیار نداشتیم که با رفع مصدومیت از این هفته به تیم اضافه خواهند شد.

وی ابراز داشت: در ادامه فصل، بازی‌ها بسیار سنگین‌تر می‌شود به طوری که تیم‌ها برای صعود خود را به آب و آتش می‌زنند، ما نیز با تمام قوا به مصاف حریفان خواهیم رفت.

طلایی‌منش خاطرنشان کرد: در 10 هفته باقی مانده 30 امتیاز وجود دارد که هر تیمی برای ماندن در کورس قهرمانی در بازی خانگی یا خارج از خانه برای کسب حداکثر امتیاز می‌جنگند و کار برای همه تیم‌ها سخت شده که امیدواریم با غیرت و حمیت بازیکنان تیم بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال همدان باشیم.

تا پایان هفته شانزدهم از مسابقات فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) تیم فوتبال الوند همدان با کسب 31 امتیاز در جایگاه دوم جدول گروه یک این مسابقات قرار دارد و در هفته بعد باید در مسجد سلیمان برابر تیم نفت این شهر به میدان برود.

انتهای پیام/2499/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول